  • 21. Data: 2002-03-26 17:48:41
    Temat: Re: Wprost
    Od: R...@r...pl (Renata Gołębiowska)

    On Tue, 26 Mar 2002 14:50:49 +0100, Artur O. <r...@w...pl> wrote:

    >Najlepszy jest NEWSWEEK.

    A czytałeś, jak uzasadnili podwyżkę ceny z 3zł na 3,5. Potraktowali wtedy
    czytelników, jak niedorozwinięte barany, a ponieważ nie chcę być tak
    traktowana przestałam ich kupować. Zostaję przy amerykańskiej wersji.

    Renata

  • 22. Data: 2002-03-27 07:40:40
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@r...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnaa1d3o.d4r.Renata.Golebiowska@210-moo-4.acn
    .waw.pl...

    > A czytałeś, jak uzasadnili podwyżkę ceny z 3zł na 3,5. Potraktowali wtedy
    > czytelników, jak niedorozwinięte barany, a ponieważ nie chcę być tak
    > traktowana przestałam ich kupować. Zostaję przy amerykańskiej wersji.

    Oczywiste jest ze niska cena jest by zdobyc rynek. Po ludzku by ludzie
    poznali, polubili i zaczeli regularnie kupowac.
    Jesli napisali inne farmazony to moze jakis PR tak im doradzil bo ludzie i
    tak nie zrozumieja ( ludzie w sensie statystycznym, nie pojedyncze
    jednostki).

  • 23. Data: 2002-03-27 07:43:27
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    > taaa pewnie. Taki kolorowy magazyn dla mezczyzn... Moze i z impetem wlazl
    na
    > rynek -
    > naklad mial 492,4 tys przy 344,9 wprostu i 370,5 Polityki ale to wlasnie
    > Wprost na tym najwiecej traci -

    Bo Wprost zdradzilo swoich czytelnikow. Tego sie nie wybacza.

    > A tacy jak Ty, na cale szczescie powoli odchodza z Krzeklewskim i jego
    > pokroju...

    Krzaklewski to zwiazkowiec i socjalista. Mial zloty rog ale z niego nie
    skorzystal. Jego czas minal. AWS to bylo pospolite ruszenie, "kazdy wuj ma
    wlasny stroj".
    Trzeba bylo geniusza na miare Buzka zeby to jakos trzymac do kupy przez tyle
    lat.
    Dzis jedyna wartosciowa prawica to PO + Walendziak.

    AO

  • 24. Data: 2002-03-27 07:54:36
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Trzeba bylo geniusza na miare Buzka zeby to jakos trzymac do kupy przez
    tyle
    > lat.

    Buzek geniuszem?? A mnie wydaje sie, ze nie mieli siely juz go zmienic, to
    dotrwal do konca- ze skutkami takimi jakie kazdy widzi za oknem.

    > Dzis jedyna wartosciowa prawica to PO + Walendziak.

    Jesli PORP (PO nie ma ;) i Walendziak - podnozek Krzaka dla Ciebie to
    prawica...
    Przeciez PORP to partacze - nic nie robia... Zreszta tam polowa albo
    czerwoni albo chociaz rozowi...

  • 25. Data: 2002-03-27 07:56:59
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Jesli napisali inne farmazony to moze jakis PR tak im doradzil bo ludzie i
    > tak nie zrozumieja ( ludzie w sensie statystycznym, nie pojedyncze
    > jednostki).

    Pojedyncze jesdnostki powiadasz...
    Sorry - ale jesli ktos kupuje i czyta Newweek, to niejako implikuje
    odpowiedni poziom umyslowy czytelnika. A chyba sie nie zgadzasz z moim
    poprzednim wywodem, ze jest to kolorowy magazyn w stylu VIVY (nic jej nie
    ujmujac ;).
    PR im pewnie nic nie doradzal, bo to sie robi wewnatrz redakacji - jednym
    slowem ich wina i ich wina jak potraktowali czytelnikow...