  • 21. Data: 2004-02-19 12:29:32
    Temat: Re: Wpłata bilonu w banku.
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Chmielu" <j...@A...pccom.info> napisał w wiadomości
    news:c122nj$b96$1@shodan.interia.pl...
    > Jak podawać _nawet_przykłady_ to rozsądne, życiowe, a nie wyssane z palca,
    > nierealne, wręcz bzdurne...

    A niby dlaczego? To właśnie przykłady traktowane jako szczyt idiotyzmu
    najczęściej spędzają sen z powiek, bo nie zostały przewidziane. Skutki braku
    wyobraźni zwykle są opłakane.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 22. Data: 2004-02-19 12:42:02
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > A niby dlaczego? To właśnie przykłady traktowane jako szczyt idiotyzmu
    > najczęściej spędzają sen z powiek, bo nie zostały przewidziane. Skutki

    Tak... Oczywiście...
    Już widzę w banku tę kolejkę 20 osób, które wpłacają po 1 grosz na swoje
    konta...
    Absurd...
    Dla mnie EOT.
    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]
    [Nie "masz" Novell-a, tylko NetWare...

  • 23. Data: 2004-02-19 12:44:29
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Chmielu wrote:

    [...]

    > Tak... Oczywiście...
    > Już widzę w banku tę kolejkę 20 osób, które wpłacają po 1 grosz na swoje
    > konta...
    > Absurd...
    > Dla mnie EOT.
    Taaaak. A co powiesz na to, że mi mBank nie chce wysyłać kart na podany
    adres korespondencyjny[1]. Tez przypuszczam, ze z powodu braku wyobraźni
    jakiegoś pracownika.
    KJ
    [1] na skrytkę pocztową.

    --
    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl

  • 24. Data: 2004-02-19 12:48:45
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Taaaak. A co powiesz na to, że mi mBank nie chce wysyłać kart na podany
    > adres korespondencyjny[1]. Tez przypuszczam, ze z powodu braku wyobraźni

    1. A jaki ma to związek z tematem wątku? (załóż nowy wątek)
    2. Zadzwoń do mBanku i zapytaj 0801362265

  • 25. Data: 2004-02-19 13:00:07
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Chmielu wrote:

    [...]

    > 1. A jaki ma to związek z tematem wątku? (załóż nowy wątek)
    Że dla niektórych to też wyduymany temat ? (No bo panie tylko oszuści
    mają adresy na skrytkę)
    > 2. Zadzwoń do mBanku i zapytaj 0801362265
    Wiesz co ? Chyba mnie właśnie obraziłeś.
    KJ

    --
    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl

  • 26. Data: 2004-02-19 13:07:47
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

> [...]
    > mają adresy na skrytkę)
    > Wiesz co ? Chyba mnie właśnie obraziłeś.

    Chyba nie...
    Zwracam Ci tylko _grzecznie_ uwagę, że Twój ostatni post był nie na temat, a
    pytanie było skierowane pod zły adres, bo z jakiej racji grupowicze mają
    wiedzieć, dlaczego Ci mBank karty na skrytkę pocztową nie chce wysłać...
    Więc Ci proponuję telefon do nich, zapytaj, niech Ci uzasadnią swoją decyzję
    i tyle...

  • 27. Data: 2004-02-19 13:13:27
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Chmielu wrote:

    > Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba nie...
    > Zwracam Ci tylko _grzecznie_ uwagę, że Twój ostatni post był nie na temat, a
    Erm, wątek sobie zdryfował na temat wyobraźni osób pracujących w bankach
    , więc dorzuciłem swój przykład.
    > pytanie było skierowane pod zły adres, bo z jakiej racji grupowicze mają
    Słyszałeś o czymś takim jak pytania retoryczne ?
    > wiedzieć, dlaczego Ci mBank karty na skrytkę pocztową nie chce wysłać...
    Ja tez nie wiem. Co gorsza wygląda na to że mBank też nie wie, a
    przynajmniej nie chce powiedzieć.

    > Więc Ci proponuję telefon do nich, zapytaj, niech Ci uzasadnią swoją decyzję
    > i tyle...
    FYI: 20 stycznia złożyłem formalną reklamację.
    KJ

    --
    Jid: k...@c...pl lub k...@j...wp.pl

  • 28. Data: 2004-02-19 13:17:52
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    > Słyszałeś o czymś takim jak pytania retoryczne ?

    No wiesz...??!!??
    Rozumiem, że powyższe to jedno z nich, więc nie odpowiem na nie... :-)

    > Ja tez nie wiem. Co gorsza wygląda na to że mBank też nie wie, a
    > przynajmniej nie chce powiedzieć.

    Formalnie... Na pismie do nich...

    > FYI: 20 stycznia złożyłem formalną reklamację.

    I słusznie...
    Daj znać w nowym wątku, co Ci odpowiedzieli...
    A tu już proszę o EOT.

  • 29. Data: 2004-02-19 14:13:18
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

    > nie płać, poczekaj na egzekucję, a potem opisz na grupie ;-)))

    Już zapłaciłem. Elektronicznie, za friko, z E-Integrum.

    Egzekucję? Za 2 grosze? Firma jest spoko, podejrzewam, że doliczyliby
    do następnej faktury bez konsekwencji. Więcej im wisiałem i nic się
    nie działo, tylko grzecznie przypominali.

    Grzexs

  • 30. Data: 2004-02-19 15:38:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kovalek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    W BPH za wpłatę w bilonie pobierają prowizję.