eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWkurzający LUKAS › Re: Wkurzający LUKAS
  • Data: 2002-01-05 19:41:38
    Temat: Re: Wkurzający LUKAS
    Od: "Rafał Lelusz" <r...@e...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Ja mam konto z tokenem. Około tydzień temu wymiełem token na nowy (poprzedni
    mi się popsuł). Konto miało być dostępne następnego dnia od 12. Nic z tego.
    Dwa dni później udałem się do banku aby odblokować dostęp. I znowu
    następnego dnia wieczorem nie mogę się dostać do konta.

    W tej chwili nawet nie wiem czy odblokowali mi to konto czy nie. Czy
    naprawdę wpisuję właściwy identyfikator/hasło/kod tokena czy nie. W banku
    zapewne nie można sprawdzić czy wszystko działa tzn.
    identyfikator+hasło+token!

    Pozdrawiam


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1