  • Data: 2002-01-06 14:27:16
    Temat: Re: Wkurzający LUKAS
    Od: Paweł T. STECKI <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sark" <w...@p...onet.pl> napisał
    > Wczoraj wreszcie mogłem złozyc dyspozycję
    > odblokowania konta. Dokładnie EKONTA (bez tokena).
    [...]

    Witam

    mialem dokladnie ta sama sytuacje. Prze dwa czy trzy dni z rzedu
    odblokowywalem zablokowane konto. Bez skutku. Dopiero zmiana hasla na nowe
    pomogla, ale musialem sie przespacerowac do oddzialu no i przez te kilka dni
    nie mialem dostepu dokonta.

    Kiedy sytuacja z zablokowanym kontem sie powtorzyla zadzwonilem na infolinke
    i dysponentka zaproponowali mi rozwiazanie takie jak za pierwszym razem,
    tzn. odblokowanie, ewentualnie spacer do oddzialu i zmiana hasla. Uparlem
    sie, ze nie bede ganial do oddzialu za kazdym razem kiedy im sie cos skwasi
    w systemie. I zeby mi to konto odblokowali zdalnie. Poprosilem tez o rozmowe
    z kims kompetentnym, kto moglby mi wyjasnic przyczyne zablokowania konta.
    Dysponentka powiedziala, ze to nie mozliwe, ale ona porozmawia z
    informatykiem. Chwile to trwalo ale ostatecznie za jakies 15 min konto
    mailem odblokowane i dzialajace. Aha, haslo zostalo zmienione na to ktore
    podawalem przy zakladaniu konta.

    Poniewaz nie wyjasniono mi przyczyny zablokowania konta wyslalem do nich
    korespondencje. Po kilku dniach, otrzymalem odpowiedz ze moje zapytanie
    zostalo przekazane do stosownej jednostki banku i zebym cierpliwie czekal na
    odpowiedz. Zobaczymy co odpowiedza...

    Pozdrawiam,
    Pawel