  • 1. Data: 2002-01-05 15:14:32
    Temat: Wkurzający LUKAS
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Wczoraj wreszcie mogłem złozyc dyspozycję
    odblokowania konta. Dokładnie EKONTA (bez tokena).
    Musiałem zrobić to w oddziale bo zrezygmowałem z
    kanału telefonicznego. W każdym bądź razie trzecia
    proba podejścia do oddziału okazała sie skuteczna,
    serwer sie na tyle odbloował że w oddziałe mogli
    ze mną rozmawiać (karta identyfikacyjna
    zadziałała). Dysponentka przy mnie przeprowadziła
    dosyc długa rozmowę (chyba z centrala we
    Wrocławiu) coś tam chyba jeszcze szwankowało. W
    kazym bądż razie dysponentka miala prośbę o
    odblokowania wysłać emailem. Przyznali że mają
    znaczne problemy z centralnym komputerem. Nie
    dostałem żadnego potwierdznia ale, po godz. 12
    dnia następnego, mam się zalogować NA PIERWSZE,
    STARE HASŁO cyfrowe, które wymysla się w oddziale,
    przy zakładaniu konta. Ciekawe dlaczego nie może
    to być to ostatnie, ale dla mnie nie stanowiło to
    problemu, jeszcze je miałem.

    Gdy jednak dzisiaj koło 12.30 postanowiłem się
    zalogować (robiłem to niezwykle uważnie aby nie
    zrobic błędu) juz po pierwszej probie wyskoczył
    komunikat o błędnym haśle. Sprawdziłem jeszcze raz
    i trezeci raz z ostatnim haslem ... NIC Z TEGO
    system pozostał niewzruszony a ja juz trochę
    podenerwowany odbyłem znowu wędrówka do oddziału.

    Znowu złozyłem polecenie odblokowania konta. Tym
    razem otrzymałem do podpisania papierkowe
    polecenie odblokowania ale bez kopii dla mnie.
    Dysponent przyzanłał że on także ma ekonto bez
    tokena i nie może się na nie zalogować. Wydaje się
    że LUKAS ma poważny problem z EKONTEM BEZ TOKENA
    (od dysponenta usłyszałem że mają całą listę tego
    typu ekont zablokowanych) a serwer/centralny
    komputer przeżywa trudne dni....tylko co to
    obchodzi klienta, moja wyrozumiałość już się
    kończy. Tydzień oczekiwania to trochę dużo.
    Na moją sugestię sprawdzenia stanu konta
    usłyszałem błyskawiczna odpowiedź - 2 zł .... wina
    lezy po ich stronie a tutaj żadnego poczucia
    ptrzeby zrekompensowania klientowi chociażby
    straconego czasu, braku dostepu do gotowki :-/

    Obawiam sie że kolejne odblokowania znowu nie
    będzie skuteczne poniewaz w samym systemie jest
    jakiś błąd, i sytem będzie udupiał kazde stare
    hasło, także te odblokowane przez przez
    człowieka. Nie mam tez przekonania jak skuteczna
    będzie zmiana hasła w oddziale. Czy ktoś przeszedł
    przez taka systuacje skutecznie (bez zmiany hasła)
    ?

    LUKAS'ie zrób coś z tym ... a skutecznie!!!

    Sark

  • 2. Data: 2002-01-05 15:45:58
    Temat: Re: Wkurzający LUKAS
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com>

    "Sark" <w...@p...onet.pl>

    [ciach]

    > LUKAS'ie zrób coś z tym ... a skutecznie!!!

    Jak się tam wybierzesz następnym razem, to zaproponuj im, żeby Ci
    zamknęli dostęp przez internet, a zaraz potem uruchomili nowy z nowym
    identyfikatorem. Nie gubią się żadne ustawinie, ani nic z tych rzeczy.
    Miałem podobne problemy i taki sposób - wymyślony przez kogoś po
    drugiej stronie słuchawki dysponentki ;]- zadziałał. Od tamtej pory
    loguję się bez kłopotów.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 3. Data: 2002-01-05 17:11:25
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com>
    napisał w wiadomości

    > Nie gubią się żadne ustawinie, ani nic z tych
    rzeczy.

    Znaczy się kasa nie zniknie :-)) ? trochę sie boje
    takiej operacji po komentarzach jakie pojawiaja
    sie na grupie o systemie Lukasa:
    ////komputer odjal 50 zl od 400 i wyszlo mu
    200///
    ///Mam to samo od 750 odjął 330 i wyszło mu 90///

    Nie wiem jak potraktuje moja lokatę ....może
    będzie chciał wyrównać powyższe operacje :-))

    Sark

  • 4. Data: 2002-01-05 18:32:13
    Od: "Artur O." <r...@w...pl>

    A mnie dobija ZENUJACO WOLNE dzialanie systemu.
    Mam eKonto i wchodze przez modem i IE 6.0. W sobote wieczorem jest
    TRAGICZNIE.

    Nie wiem czy oni wiedza co sie dzieje.
    Jesli robia sobie testy serwera na terminalu bezposrednio podlaczonym to
    gratuluje dobrego samopoczucia.
    Niech jeszcze sprobuja z dalekiej Polski, wtedy poczuja sie jak wkurzony
    klient.

    AO

  • 5. Data: 2002-01-05 19:01:34
    Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl>

    Sark <w...@p...onet.pl> w artykule news:a17c51$3fr$1@news.onet.pl
    pisze...
> [...]
    > ///Mam to samo od 750 odjął 330 i wyszło mu 90///
    >
    > Nie wiem jak potraktuje moja lokatę ....może
    > będzie chciał wyrównać powyższe operacje :-))

    to Cie uspokoje juz mam poprawiona historie konta i wszystko sie zgadza
    wg dysponentki milei problem roku 2002 z serwerem :)
    mowila ze do wczoraj ma byc wszystko dobrze i tak bylo

    --
    Piotr
    www.techfarm.prv.pl

  • 6. Data: 2002-01-05 19:41:38
    Od: "Rafał Lelusz" <r...@e...pw.edu.pl>

    Ja mam konto z tokenem. Około tydzień temu wymiełem token na nowy (poprzedni
    mi się popsuł). Konto miało być dostępne następnego dnia od 12. Nic z tego.
    Dwa dni później udałem się do banku aby odblokować dostęp. I znowu
    następnego dnia wieczorem nie mogę się dostać do konta.

    W tej chwili nawet nie wiem czy odblokowali mi to konto czy nie. Czy
    naprawdę wpisuję właściwy identyfikator/hasło/kod tokena czy nie. W banku
    zapewne nie można sprawdzić czy wszystko działa tzn.
    identyfikator+hasło+token!

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2002-01-05 19:57:41
    Od: Maciek Uhlig <m...@u...edu.pl>

    "Rafał Lelusz" <r...@e...pw.edu.pl> wrote in

    > W banku zapewne nie można sprawdzić czy wszystko działa tzn.
    > identyfikator+hasło+token!

    W oddziale banku umozliwiono mi dostep do e-banku z tokenem i sobie
    sprawdzilem. Panienka to ma w menu i moze udostepnic klientowi.

    Maciek

  • 8. Data: 2002-01-05 21:19:33
    Od: "Rafał Lelusz" <r...@e...pw.edu.pl>

    > W oddziale banku umozliwiono mi dostep do e-banku z tokenem i sobie
    > sprawdzilem. Panienka to ma w menu i moze udostepnic klientowi.
    >
    > Maciek

    OK, czyli że panienka może mi konto odblokować na poczekaniu (normalnie od
    12 następnego dnia)
    i dać do sprawdzenia?

    Rafał

  • 9. Data: 2002-01-05 23:23:51
    Od: "Rafal Deptula" <r...@s...com.pl>

    "Sark" <w...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > ////komputer odjal 50 zl od 400 i wyszlo mu
    > 200///
    > ///Mam to samo od 750 odjął 330 i wyszło mu 90///

    To jak mowimy o przygodch z lukasem, to ja mam tak: swego czasu ukredli mi
    vc, od tamtej pory mam nowa z innym numerem; do systemu telefonicznego
    lukasa caly czas loguje sie poprawnie na stary numer karty i widze wszelkie
    operacje. na nowy numer karty zalogowac sie nie moge, Pan w infolinii nie
    potrafi tego naprawic, poleca mi wizyte w oddziale :-(

    Wniosek o vc skladalem przez internet. Efekt: do moich Rodzicow o 8 rano w
    sobote przyszedl Pan z lukasa (o mnie - nie wpadla a to, zeby zadzwonic,
    badz opojsc pod adres zamieszkania.

    Wniosek o ekonto pro skaldalem przez internet (przyda sie, moze podwyzsza
    limit na karcie, dostalem 1xmiesieczne wplywy; przyszedl do podpisania
    wniosek o ekonto juz nie pro.........

    \Wniosek: Lukasie popracuj nad systemami!!!!
    Wniosek 2: Podniescie mi prosze limit na VC (jestem wyplacalny, naprawde :-)

    Rafal Deptula

  • 10. Data: 2002-01-05 23:39:53
    Od: "@nteneum" <k...@p...onet.pl>

    Uważam, że mimo wszystko oferta lukasa jest dosyć dobrą ofertą /która jest
    zbyt dobra aby była prawdziwa i na pewno wkrótce się zmieni/ i da się
    zbilansować z pewną niekompetencją pracowników i niedomaganiem systemu dając
    całkiem przyzwoity wynik plasując się w moim osobistym rankingu nietylko
    przed citi, bsk, pkobp, millenium, pekao, bzwbk itp. ale także na równi z
    multibankiem. Dobijająca jest konieczność aktualizacji salda i
    nie-online-owość karty, także brak dostępnych środków w necie i wielu, wielu
    innych, ale w ostateczności to bardzo dobry bank, dający przyzwoite
    oprocentowanie.

    @@@@@@@@

    P.s> to nie znaczy, że na lukasie całego stada psów nie umiałbym
    powiesić!!!!!