  • Data: 2002-01-07 07:56:10
    Temat: Re: Wkurzający LUKAS
    Od: "KOmiX" <m...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek" <j...@i...pl> napisał w wiadomości ...
    | Po tygodniu bezsensownych wizyt w oddziale udało mi się
    | przez infolinię odblokować konto - poprzez "zerowanie"
    | (jak to nazwali w
    | infolinii) - powrót do pierwszego 6-cio cyftowego hasła.
    | Muszę przyznać, że wyraźnie starali się mi pomóc
    | (wielokrotne próby co
    | kilkanaście minut z udziałem informatyków)

    Opisz, prosze, dokladniej, krokowo, co zrobiles przez LikasLinie z
    informatykami i jakich uzyles argumentow. Mam podobny problem
    (opisywaty tutaj news:a142ao$hsb$1@news.tpi.pl), od blisko miesiaca
    nie mam dostepu do konta, wizyty w oddziale sa bezsensowne, a w
    LukasLinii mowia, ze nic nie moga zrobic i mam sie udac do oddzialu...