  • Data: 2002-01-16 21:55:10
    Temat: Re: Wkurzający LUKAS
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "plaster" <p...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:a1uup5$2se$1@news.tpi.pl...

    > Ja zalozylem ekonto bez tokena bardzo szybko nie
    pojawiajac sie nawet w
    > oddziale. Wniosek via net, odeslanie umowy,
    przyslali VE i juz. Dziala i
    > jest OK.

    No i fajnie, ja na początku też tak miałem, tez
    było OK ..... wszystko przed tobą :-)) a dzieje
    się tak coś pod koniec roku (ekonto bez tokena).

    Po opisywanych tu faktach i skutecznym
    odblokowaniu, wszedłem na stare hasło, system
    wymusil zmiane nanowe, zmieniam, wchodzę, wszystko
    OK, wychodze i szczęśliwy piszę ten post.
    Za kilka dni znowu wchodze i ..... znowu zczyna
    sie od nowa, (po dwukrotnym wprowadzeniu
    zmienionego i przyjętego wcześniej przez system
    hasła) pomyślałem że może system wrócił sam do
    starego i na to wykorzystałem trzecią, ostatnia
    szansę i miałem rację. Znowu podałem nowe hasło,
    narazie jest OK :-)

    Sarkl