  • 11. Data: 2004-12-09 10:50:50
    Temat: Re: Witam Praca Dyplomowa
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Kamil Jońca wrote:

    > Można więcej ? Bo mi się wydaje, że chciałeś napisać maestro Prepaid.

    "taryfa 0" to konto z lwem otwierane przez jakies pół roku - potem ING przestało
    je otwierać zainteresowanym. Mozna do niego mies normalne VE lub/i Maestro i
    ING-online za 0 zl na 0%.
    Do prepaidów tez jakies konto otwierają, bo przeciez na jakims koncie one wisza
    i przez ING-online sa dostepne - ale juz kiedys ktos z tej listy z bankiem to
    wyjasnial i wychodzi na to ze jest to jakies inne konto. W każdym razie nie ma
    teraz mozliwosci otworzenia konta "taryfa 0" przez kupno karty prepaid
    *** blad ***

  • 12. Data: 2004-12-09 10:54:07
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    on 2004-12-09 11:50 blad said the following:

    > "taryfa 0" to konto z lwem otwierane przez jakies pół roku - potem ING przestało
    > je otwierać zainteresowanym. Mozna do niego mies normalne VE lub/i Maestro i
    > ING-online za 0 zl na 0%.
    oooo. To mnie niedysponentka wprowadziła w błąd twierdząc że nie ma do
    tego konta kart. Inna sprawa. czym to się różni od maestra prepaid? Że
    może być visa ?

    [...cała reszta zgodna z moją wiedzą...]

    KJ

  • 13. Data: 2004-12-09 11:01:26
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Kamil Jońca wrote:
    > oooo. To mnie niedysponentka wprowadziła w błąd twierdząc że nie ma do
    > tego konta kart. Inna sprawa. czym to się różni od maestra prepaid?
    > Że może być visa ?

    a obsluge przez ING-online masz w pelnym zakresie?
    Jak np moge z tego konta robic przelewy (ale chyba po 0,50 PLN)
    poza tym Taryfa 0 to takie konto ze jak z VE wzialbym forse w bankomacie ING to
    tez place prowizje (chyba 0,50 PLN)

    Jesli mozesz z tego konta i na nie robic przelewy, widzisz historię operacji i
    np w tym samym ING-online widzisz OKO to moze masz jednak "taryfe 0" :-)
    *** blad ***

  • 14. Data: 2004-12-09 11:04:31
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    on 2004-12-09 12:01 blad said the following:
    [...]

    > a obsluge przez ING-online masz w pelnym zakresie?
    > Jak np moge z tego konta robic przelewy (ale chyba po 0,50 PLN)
    Po 1 PLN - robiłem na kasę mieszkaniową.

    > poza tym Taryfa 0 to takie konto ze jak z VE wzialbym forse w bankomacie ING to
    > tez place prowizje (chyba 0,50 PLN)
    Jak juz powiedziałem "nie może być do tego konta kart" :-) a ponieważ
    nie były mi potrzebne to nie drążyłem tematu.

    > Jesli mozesz z tego konta i na nie robic przelewy, widzisz historię operacji i
    > np w tym samym ING-online widzisz OKO to moze masz jednak "taryfe 0" :-)
    Ja _mam_ taryfę "0" zakładałem ją jak jeszcze było można i, podobnie jak
    niektórzy z tej grupy, wykłucałem się o nieprzysyłanie "obowiązkowych,
    płatnych" wyciągów.

    KJ

  • 15. Data: 2004-12-09 11:05:26
    Od: "Krystekk" <fcku2(WYWAL)@o2.pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał

    > Jak widać konta przeszły selekcję i pozostały tylko te najwygodniejsze
    :-)

    I uzywasz ich wszystkich na raz? Nie meczy Cie taka ich mnogosc?

    K-kk

  • 16. Data: 2004-12-09 11:19:09
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Kamil Jońca wrote:
    > Ja _mam_ taryfę "0" zakładałem ją jak jeszcze było można i, podobnie
    > jak niektórzy z tej grupy, wykłucałem się o nieprzysyłanie
    > "obowiązkowych, płatnych" wyciągów.

    tez o to z nimi walczylem, bo z tych wyciagow po 2 zl nie dalo sie przy
    zakladaniu zrezygnowac :-)
    tylko nie rozumiem dlaczego nie przysluguje ci do tego konta normalna VE - ona
    jest na 2 lata i w tym roku mialem juz wymieniana na nową
    *** blad ***

  • 17. Data: 2004-12-09 11:21:33
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Krystekk wrote:

    > I uzywasz ich wszystkich na raz? Nie meczy Cie taka ich mnogosc?

    tak na codzien to uzywam fortisa (bankomat) i ing (sklepiki)
    - kazde konto jest uzywane do tego do czego sie najlepiej nadaje.
    Jestem zwolennikime tezy ze jedno konto nie zadowoli wszystkich potrzeb,
    wygodnie, celowo i TANIEJ miec KILKA kont :-)
    *** blad ***

  • 18. Data: 2004-12-09 11:23:18
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    on 2004-12-09 12:19 blad said the following:
> [...]
    Łoj, co ja napisałem :-(. Przepraszam, to ortograf, a nie dys*cja.

> [...]
    > tylko nie rozumiem dlaczego nie przysluguje ci do tego konta normalna VE - ona
    > jest na 2 lata i w tym roku mialem juz wymieniana na nową
    Jak powiedziałem: oparłem sie na zdaniu niedysponentki. A nie zależało
    mi na VE.

    KJ

  • 19. Data: 2004-12-09 12:32:30
    Od: "Krystekk" <fcku2(WYWAL)@o2.pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał:

    > Jestem zwolennikime tezy ze jedno konto nie zadowoli wszystkich
    potrzeb,
    > wygodnie, celowo i TANIEJ miec KILKA kont :-)

    Jakie polecasz do nastepujacych zastosowan:
    1. Biezace rozliczenia, platnosci, wyplaty z bankomatow (srednio
    intensywnie - 10-15 operacji na miesiac).
    2. Oszczedzanie/inwestowanie.
    3. Obsluga dobrej, pewnej, miedzynarodowej karty kredytowej.

    K-kk

  • 20. Data: 2004-12-09 13:44:54
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Krystekk wrote:

    > Jakie polecasz do nastepujacych zastosowan:
    > 1. Biezace rozliczenia, platnosci, wyplaty z bankomatow (srednio
    > intensywnie - 10-15 operacji na miesiac).

    e-pakiet w Fortisie

    > 2. Oszczedzanie/inwestowanie.

    to zalezy, bo inwestowac mozna czynnie (fundusze/ biuro maklerskie - lista
    pl.biznes.wgpw) lub odlozyc forse i niech leży. Do odłozenia pieniedzy dobre sa:
    konto lokacyjne w Raiffeisen Bank lub OKO w ING - do obu wyrabia sie bezplatny
    dostep na podgląd przez internet (tylko pasywny) i wystarczy.

    > 3. Obsluga dobrej, pewnej, miedzynarodowej karty kredytowej.

    do tego nie trzeba miec rachunku - wystarczy KK VC lub MC ze zdjeciem w BZWBK,
    albo jak jest okazja to AmEx - okazje są wtedy jak dają kartę wszystkim
    pracownikom danej firmy, to wtedy dodaja rozne znizkli i bonusy
    *** blad ***