eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Przeboje z Inteligo ciąg dalszy.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 8

  • 1. Data: 2004-12-08 06:40:09
    Temat: Przeboje z Inteligo ciąg dalszy.
    Od: SID <s...@g...pl>

    INTELIGO - czy to wogóle można nazwać bankiem... ?

    Od ponad tygodnia nie mogę korzystać z konta:
    "Transakcja nie może zostać zrealizowana.
    Spróbuj ponownie. Jeśli błąd powtórzy się, zadzwoń do konsultanta
    Inteligo pod numerem 0 800 121 121 lub (081) 535 67 89."

    Telefoniczny serwis jest również zablokowany.

    Co najlepsze najpierw nie chcieli wogóle przyjąć mojej reklamacji
    twierdząc, że u nich nie ma żadnego komunikatu o błedzie - sam proces
    logowania przebiega prawidłowo dopiero po zalogowaniu nie mogę korzystać
    z zakładek "mojedane" moje rachunki" "przelewy" "lokaty" "kredyty" -
    zakładki "inwestycje" i "ubezpieczenia" działają prawidłowo.

    Dopiero gdy zleciłem telefonicznie przelewy z wszystkich subkont i konta
    głównego na konto w innym banku okazało się, że panienka z 0 800
    otrzymała taki sam komunikat i dopiero wtedy przyjęli reklamację.

    Sytuacja jest super - jest to konto firmowe, a jedyna reakcja ze strony
    Inteligo to informacja, że mają 30 dni na rozpatrzenie reklamacji.

    Czy ktoś miał podobną sytuację ?
    Jakie kroki parawne podjąć w tej sytuacji ?

    ZUS, US, czekają na te pieniądze....

    SID


  • 2. Data: 2004-12-08 07:16:00
    Temat: Re: Przeboje z Inteligo ciąg dalszy.
    Od: GideoN <z...@p...pl>

    SID wrote:

    > Sytuacja jest super - jest to konto firmowe, a jedyna reakcja ze strony
    > Inteligo to informacja, że mają 30 dni na rozpatrzenie reklamacji.

    jak kazdy inny bank niestety :-(

    --
    GideoN

    -------------------------------------------
    Cry 'Havock' and let slip...the dogs of war
    -------------------------------------------


  • 3. Data: 2004-12-08 11:25:06
    Temat: Re: Przeboje z Inteligo ciąg dalszy.
    Od: Krzysztof <k...@s...800.pl>

    SID wrote:

    > Telefoniczny serwis jest również zablokowany.

    A swistak siedzi i zawija je w te sreberka...
    Nie wiem czemu ale nie chce mi sie wierzyc w ta wersje...

    Ale nie przejmuj sie juz na pewno pracuja nad twoim przypadkiem...
    Musi byc baardzo powazny bo duzo sobie na to czasu zaplanowali. Cale
    cztery nocki:

    http://www.inteligo.pl/infosite/nowosci_main_przerwy
    _0612.htm

    Pozdrawiam
    Krzysztof
    no SiG


  • 4. Data: 2004-12-08 12:17:50
    Temat: Re: Przeboje z Inteligo ciąg dalszy.
    Od: SID <s...@g...pl>

    Krzysztof wrote:
    > SID wrote:
    >
    >> Telefoniczny serwis jest również zablokowany.
    >
    >
    > A swistak siedzi i zawija je w te sreberka...
    > Nie wiem czemu ale nie chce mi sie wierzyc w ta wersje...
    >
    > Ale nie przejmuj sie juz na pewno pracuja nad twoim przypadkiem...
    > Musi byc baardzo powazny bo duzo sobie na to czasu zaplanowali. Cale
    > cztery nocki:
    >
    > http://www.inteligo.pl/infosite/nowosci_main_przerwy
    _0612.htm
    >
    > Pozdrawiam
    > Krzysztof
    > no SiG

    W co nie wierzysz, w problem, czy to, że nie chcieli przyjąć reklamacji ?
    Sam nie chciałbym w to wierzyć ale niestety muszę :(

    SID


  • 5. Data: 2004-12-08 20:29:10
    Temat: Re: Przeboje z Inteligo ciąg dalszy.
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    SID wrote:
    > INTELIGO - czy to wogóle można nazwać bankiem... ?

    Wez sie pofatyguj na glowna strone inteligo i poczytaj sobie kiedy
    system transakcyjny banku jest wylaczony i przestan wrzeszczec.
    A w ogole to zamknij juz to konto w Inteligo, przynajmniej bedzie spokoj.


  • 6. Data: 2004-12-08 23:16:24
    Temat: Re: Przeboje z Inteligo ciąg dalszy.
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    witek napisał(a):

    > A w ogole to zamknij juz to konto w Inteligo, przynajmniej bedzie spokoj.

    A to ciągle ten sam gość jest??? :-o


  • 7. Data: 2004-12-09 13:52:42
    Temat: Re: Przeboje z Inteligo ciąg dalszy.
    Od: SID <s...@g...pl>

    witek wrote:
    > SID wrote:
    >
    >> INTELIGO - czy to wogóle można nazwać bankiem... ?
    >
    >
    > Wez sie pofatyguj na glowna strone inteligo i poczytaj sobie kiedy
    > system transakcyjny banku jest wylaczony i przestan wrzeszczec.
    > A w ogole to zamknij juz to konto w Inteligo, przynajmniej bedzie spokoj.

    Ile Ci płacą - pracujesz dla Inteligo czy co ??

    Jesteś ideałem klienta - płacisz za coś i nie narzekasz gdy towar lub
    usługa nie opowiada zawartej umowie lub opisowi.

    SID


  • 8. Data: 2004-12-10 11:09:11
    Temat: Re: Przeboje z Inteligo ciąg dalszy.
    Od: SID <s...@g...pl>

    Krzysztof wrote:
    > SID wrote:
    >
    >> Telefoniczny serwis jest również zablokowany.
    >
    >
    > A swistak siedzi i zawija je w te sreberka...
    > Nie wiem czemu ale nie chce mi sie wierzyc w ta wersje...
    >
    > Ale nie przejmuj sie juz na pewno pracuja nad twoim przypadkiem...
    > Musi byc baardzo powazny bo duzo sobie na to czasu zaplanowali. Cale
    > cztery nocki:
    >
    > http://www.inteligo.pl/infosite/nowosci_main_przerwy
    _0612.htm
    >
    > Pozdrawiam
    > Krzysztof
    > no SiG

    4 nocki minęły, a konto nadal nie działa :(

    SID

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1