  • 1. Data: 2004-12-08 10:39:02
    Temat: Witam Praca Dyplomowa
    Od: "onet" <a...@a...pl>

    Witam

    pisze pracę dyplomową na temat banków internetowych
    czy moglibyście napisać co Was denerwuje przeszkadza w bankach
    internetowych.
    Praca polega na stworzeniu takiego banku internetowego i chciałbym wiedzieć
    czy czegoś nie przeoczyłem

    Z góry dziękuje

    Pozdrowienia

    Andrzej

  • 2. Data: 2004-12-08 10:49:57
    Temat: Re: Witam Praca Dyplomowa
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-12-08 11:39, kiedy onet napisał(a) co
    następuje:
    > pisze pracę dyplomową na temat banków internetowych
    > czy moglibyście napisać co Was denerwuje przeszkadza w bankach
    > internetowych.

    Mam dziwne wrażenie, że w grupie pbb ciągle o tym ktoś pisze. Archiwum
    czeka: http://skocz.pl/khp

    --
    * Jak rzekł pewien klasyk: *
    */|\* "If you're so smart, why aren't you rich?" */|\*

  • 3. Data: 2004-12-08 11:15:18
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "onet" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > internetowych.
    > Praca polega na stworzeniu takiego banku internetowego i chciałbym

    sa + i -

  • 4. Data: 2004-12-08 11:46:53
    Od: "StrongMan" <e...@n...dziala>

    Użytkownik "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "onet" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > wiedzieć
    > sa + i -

    plusy dodatnie i plusy ujemne? ;-)

    --
    Pozdrowienia

  • 5. Data: 2004-12-08 11:48:36
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    onet wrote:
    > czy moglibyście napisać co Was denerwuje przeszkadza w bankach
    > internetowych.
    > Praca polega na stworzeniu takiego banku internetowego i chciałbym
    > wiedzieć czy czegoś nie przeoczyłem

    po co tworzyc taki bank internetowy, ktorego dzialanie denerwuje klientów -
    takie banki juz są :-))
    najbardziej dla mnie denerwujące banki internetowe to:
    - e-pko a teraz pko-inteligo za nieintuicyjny projekt interfejsu uzytkownika
    - Volkswagen Bank za opoznienia pokazywania sald i operacji
    - millenet Millennium Banku za slabe zabezpieczenie i za oszukiwanie w
    odpowiedziach (nie chca przyznac ze odsetki sa ucinane a nie zaokraglane)
    - integrum BGZ za podnoszenie ceny operacji
    - sezam BPH za cenę prowadzenia rachunku i straszenie oplata za dostep
    internetowy

    nie rozwazalem ofert BRE-pochodnych, citi, KB, Investbanku i Lukasa jako bankow
    ktorym nie ufam
    *** blad ***

  • 6. Data: 2004-12-08 12:20:53
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 8 Dec 2004 12:15:18 +0100, Seba_Fan naskrobał(a):

    > sa + i -

    i trolle.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 7. Data: 2004-12-08 17:32:32
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    onet wrote:
    > czy moglibyście napisać co Was denerwuje przeszkadza w bankach
    > internetowych.

    W zasadzie tylko ludzie tam pracujący, reszta jest OK.

    Bogdan B.

  • 8. Data: 2004-12-08 18:16:05
    Od: "Krystekk" <fcku2(WYWAL)@o2.pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał:

    > najbardziej dla mnie denerwujące banki internetowe to:
    (...)
    > nie rozwazalem ofert BRE-pochodnych, citi, KB, Investbanku i Lukasa
    jako bankow
    > ktorym nie ufam

    To jakie banki internetowe pozostaja pomiedzy tymi, ktore Cie denerwuja,
    a tymi, ktorym nie ufasz? :)

    K-kk

  • 9. Data: 2004-12-09 10:24:43
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Krystekk wrote:
    > (...)
    >
    > To jakie banki internetowe pozostaja pomiedzy tymi, ktore Cie
    > denerwuja, a tymi, ktorym nie ufasz? :)

    pare jeszcze zostało :-)
    - e-konto w Fortisie,
    - Solo w Nordei,
    - do placenia w sklepikach darmowa "taryfa 0" w ING zasilana np z Fortisa
    - Inteligo do oplat w sklepikach internetowych,
    - darmowy pakiet inwestor w DB-PBC z darmowymi przelewami PZ i darmową VE,
    - darmowe lokacyjne w Raiffeisen Banku (slabe zabezpieczenia wiec tylko na
    podglad),
    Jak widać konta przeszły selekcję i pozostały tylko te najwygodniejsze :-)
    *** blad ***

  • 10. Data: 2004-12-09 10:30:44
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    on 2004-12-09 11:24 blad said the following:
    [...]

    > - do placenia w sklepikach darmowa "taryfa 0" w ING zasilana np z Fortisa

    Można więcej ? Bo mi się wydaje, że chciałeś napisać maestro Prepaid. ...

    KJ(niekumaty)