  • 21. Data: 2004-12-10 01:10:30
    Temat: Re: Witam Praca Dyplomowa
    Od: andy_k <a...@a...org>

    On Thu, 9 Dec 2004 11:24:43 +0100, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> wrote:

    >- e-konto w Fortisie,
    >- Solo w Nordei,
    >- do placenia w sklepikach darmowa "taryfa 0" w ING zasilana np z Fortisa
    >- Inteligo do oplat w sklepikach internetowych,
    >- darmowy pakiet inwestor w DB-PBC z darmowymi przelewami PZ i darmową VE,

    No zaraz, ale zeby miec ten pakiet trzeba zainwestowac min. 100000 zl w
    DB-PBC:
    http://www.deutsche-bank-pbc.pl/index2.php?s=pakiet_
    inwestor_konto

    To jak to jest? Masz ten pakiet bez takiej inwestycji, czy tez tyle
    zainwestowales?

  • 22. Data: 2004-12-10 12:03:59
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    andy_k wrote:
    > To jak to jest? Masz ten pakiet bez takiej inwestycji, czy tez tyle
    > zainwestowales?

    mam :-)
    *** blad ***

  • 23. Data: 2004-12-10 17:42:21
    Od: andy_k <a...@a...org>

    On Fri, 10 Dec 2004 13:03:59 +0100, "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> wrote:

    >mam :-)

    Zdradz wiec prosze, jakiego zaklecia nalezy uzyc aby tez miec bez inwestycji.
    :)

  • 24. Data: 2004-12-11 11:06:00
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "andy_k"

    >Zdradz wiec prosze, jakiego zaklecia nalezy uzyc aby tez miec bez
    >inwestycji.
    :)

    przeciez nie mowilem, ze "bez inwestycji" :-)
    w sumie ich zabezpieczenie kartą kodów jak w mBanku jest slabe
    oprocentowanie rachunku tez slabe i jedynie bezplatnosc i ew.
    ulawienie
    w przyszlosci np przelewow do prawdziwego DB skusily mnie do
    otwarcia tam rachunku. Poza tym nic rewelacyjnego
    *** blad ***