  • 1. Data: 2011-04-26 00:05:36
    Temat: Wiśnie DBNetu
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Ktoś czytał, jakie to warunki?

    http://www.dbnet24.pl/promocje/wiosenna2/

    *po spełnieniu warunków opisanych w regulaminie promocji

    https://www.dbnet24.pl/pliki/Regulamin_Nagrody_na_wi
    osne.pdf

    Plecak, iPod...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2011-04-26 09:54:41
    Temat: Re: Wiśnie DBNetu
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Ktoś czytał, jakie to warunki?
    >
    > http://www.dbnet24.pl/promocje/wiosenna2/
    >
    > *po spełnieniu warunków opisanych w regulaminie promocji

> [...]

    czytalem, i to juz dawno temu :), ale co konkretnie masz na mysli?

  • 3. Data: 2011-04-26 18:57:35
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości

    osne.pdf

    > czytalem, i to juz dawno temu :), ale co konkretnie masz na mysli?

    Pewnie to ze w/w chce "kupic klienta" za 60zl ... /wartosc plecaka/
    bo ipod nie jest juz gwarantowany - to nagroda specjalna ;)

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2011-04-26 19:05:06
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    > Ktoś czytał, jakie to warunki?

    Żeś się obudził ;) Jedna transakcja kartą płatniczą w miesiącu na
    dowolną kwotę. Z tego, co pisali ludzie na pbb może być również i
    wypłata z bankomatu.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 5. Data: 2011-04-26 19:29:56
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl> napisał w wiadomości
    > Ktoś czytał, jakie to warunki?

    >Żeś się obudził ;) Jedna transakcja kartą płatniczą w miesiącu na dowolną
    >kwotę. Z tego, co pisali ludzie na pbb może być również i wypłata z
    >bankomatu.

    Nie powinna byc uznawana zgodnie z regulaminem pkt 15 ust a/b
    np zakupy przez internet, POS poza siedziba sprzedawcy
    oraz inne operacje nie stanowiące zapłaty za zakup towarów lub usług

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2011-04-26 19:40:23
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Waldek" <s...@n...cpam> writes:

    > Użytkownik "Krystek" <s...@k...art.pl> napisał w wiadomości

    > Nie powinna byc uznawana zgodnie z regulaminem pkt 15 ust a/b

    Jakim regulaminem?
    Bo czytam ten ze strony db-pbc i nijak nie mogę dopasować.
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 7. Data: 2011-04-26 19:40:28
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2011-04-26 21:29, Waldek pisze:

> [...]
    > np zakupy przez internet, POS poza siedziba sprzedawcy
    > oraz inne operacje nie stanowiące zapłaty za zakup towarów lub usług

    No to w takim razie nie doczytałem. A sam się zastanawiam nad tym
    rachunkiem. Oferta ciekawa. Przede wszystkim te bankomaty za granicą,
    które w tym roku mogą mi się przydać. Ciekawe jak z przelicznikami za
    płatności za granicą.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 8. Data: 2011-04-26 19:43:33
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) writes:

    > Jakim regulaminem?
    > Bo czytam ten ze strony db-pbc i nijak nie mogę dopasować.
    > KJ

    Dobra już widzę, że ty mówisz o regulaminie promocji, a tymczasem mowa
    była o zwolnieniu z opłaty za kartę. I tam nie ma przeciwskazań co do
    bankomatu.
    KJ

    "Nie można wlecieć w trzecie tysiaclecie
    na drzwiach od stodoły" - biskup polowy WP Sławoj Leszek Głódź.

  • 9. Data: 2011-04-26 20:10:46
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

[...]

    Bankomaty za free ZTCP za granica sa juz od dawna np. mBank
    Jest tez opcja posiadania konta w ojro i karty do niego - wybor nalezy do
    klienta
    Przelicznik zazwyczaj po cenie sprzedazy waluty w banku ;)
    jesli poza strefa euro to jeszcze dochodzi przewalutowanie

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2011-04-26 23:53:26
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Nie powinna byc uznawana zgodnie z regulaminem pkt 15 ust a/b
    > np zakupy przez internet, POS poza siedziba sprzedawcy
    > oraz inne operacje nie stanowiące zapłaty za zakup towarów lub usług

    No przeciez pisza jak byk, ze 4.05%!