  • 1. Data: 2011-04-26 08:52:08
    Temat: Meritum do góry.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Meritum minimalnie do góry. Ale taki procent to niech sobie w buty włożą.
    Włąśnie dziś konczą mi się u nich 3 miesięczne na 5,25%, myślałem, ze
    podniosą bardziej zdecydowanie, a tu taka kiszka.

    Moze po latach w ramach dywersyfikacji przeproszę się z Pocztowym?

    wiatrak

  • 2. Data: 2011-04-26 08:57:39
    Temat: Re: Meritum do góry.
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Moze po latach w ramach dywersyfikacji przeproszę się z Pocztowym?
    >
    > wiatrak

    a ma coś ciekawego w ofercie?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2011-04-26 08:58:36
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    > a ma coś ciekawego w ofercie?

    Półroczną bez belki na 4,8

  • 4. Data: 2011-04-26 08:59:17
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    wiatrak napisał(a) :
    > Meritum minimalnie do góry. Ale taki procent to niech sobie w buty włożą.

    TAKI procent? Taki to niech se w trampki z ChRL włożą ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 5. Data: 2011-04-26 09:02:19
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    wiatrak napisał(a) :
    > Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości

    > Półroczną bez belki na 4,8

    Nie no, zaraz... W mojej przeglądarce na 6 miesięcy jest na Lokata
    Meritum Zysku w Internecie z kapitalizacją dzienną 4.53 i na Lokata
    Internetowa z kapitalizacją dzienną 4.61.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 6. Data: 2011-04-26 09:12:40
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <

    > Nie no, zaraz... W mojej przeglądarce na 6 miesięcy jest na Lokata
    > Meritum Zysku w Internecie z kapitalizacją dzienną 4.53 i na Lokata
    > Internetowa z kapitalizacją dzienną 4.61.

    Mówimy o Pocztowym.
    wiatrak

  • 7. Data: 2011-04-26 16:49:01
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    > Nie no, zaraz... W mojej przeglądarce na 6 miesięcy jest na Lokata
    > Meritum Zysku w Internecie z kapitalizacją dzienną 4.53 i na Lokata
    > Internetowa z kapitalizacją dzienną 4.61.

    Meritum testuje klientów czy po skończonych lokatach 3m 5.25%, kapitał nie
    odpłynie do innych banków tylko pozostanie na Silnych. Pewnie zostanie, gdyż
    u konkurencji podobna mizeria. Dla kilku dziesiątych promila to nawet na
    wdzięki pani Małgosi K. się nie skuszę.
    Pzdr.