  • 11. Data: 2011-04-28 23:36:13
    Temat: Re: Wiśnie DBNetu
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Q" ip64mm$rdr$...@n...task.gda.pl

    osne.pdf

    > czytalem, i to juz dawno temu :), ale co konkretnie masz na mysli?

    Co zrobić, aby otrzymać ipoda a za konto czy kartę nie płacić?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2011-04-29 12:12:35
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Co zrobić, aby otrzymać ipoda a za konto czy kartę nie płacić?

    trzeba wziac udzial w wyscigu szczurow i napierdalac transakcje karta :)

    ps
    konto i tak chcialem tam zalozyc (chodzilo mi o darmowe bankomaty)
    i pewnie na plecak sie zalapie (warunki spelnilam), ale juz jest niesmak:

    - wszystko trzeba zalatwiac przez ichni teleserwis
    (zmiany kodow/pinow, aktywacja karty, karty tan, itd)

    - ich teleserwis to jedna wielka porazka - gorszego nie znam
    (karte aktywowalem za 3 razem! - panienka caly czas przelaczala mnie
    na "ustalanie kodu dostepu do konta" a nie na "ustalanie pinu do karty")

    - do konta dbnet dolaczaja db Konto Oszczędnościowe
    (a nie db Konto Oszczędnościowe 24h)

    - db Konto Oszczędnościowe 24h nie zalozysz przez internet

    - nowa definicja slowa "online" (przelewy wewnatrz db)

    po prostu dbnet (wbrew temu co pisza) nie jest kontem internetowym -
    - to konto telefoniczne;

    mam juz ich dosyc;

  • 13. Data: 2011-04-29 13:13:22
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > - db Konto Oszczędnościowe 24h nie zalozysz przez internet

    przelamalem sie, wzialem persen forte i zadzwonilem do infolinii db
    z pytaniem jak moge zalozyc konto Oszczędnościowe 24h?

    pani odpowiedziala, ze tylko w placowkach "naziemnych",
    ale juz pracuja nad taka mozliwoscia przez teleserwis;
    zakladania przez internet w ogole nie maja w planach;

    czyli dbnet tylko przez internet
    a oszczednosciowe 24h tylko w placowkach;

    troche od dupy strony to ich podejscie :)

  • 14. Data: 2011-04-29 16:43:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Q" <n...@s...pl> ipe9t7$3fe$...@n...task.gda.pl

    > trzeba wziac udzial w wyscigu szczurow i napierdalac transakcje karta :)

    Dziękuję -- i Tobie (za info) i (w innym sensie) dbnetowi. :)

    "Q" ipedf6$au7$...@n...task.gda.pl

    > czyli dbnet tylko przez internet
    > a oszczednosciowe 24h tylko w placowkach;

    W innych babkach też tak bywa. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2011-04-30 13:42:17
    Od: "Q" <n...@s...pl>

> [...]
    > (a nie db Konto Oszczędnościowe 24h)
    >
    > - db Konto Oszczędnościowe 24h nie zalozysz przez internet

    tylko w placowce (jak wspomnialem wczesniej)

    > - nowa definicja slowa "online" (przelewy wewnatrz db)

    dzisiaj rano (sobota) zrobilem przelew wewnetrzny
    z oszczednosciowego na osobiste ("na karte") i co?

    dochodzi 16 a kasa caly czas lezy na oszczednosciowym;

    to nawet przelewy wewn. pracuja jak placowki naziemne?
    tzn. do 17, czasami do 18? :)

    > mam juz ich dosyc;

    oni naprawde mysla, ze konto db moze byc glownym kontem?
    hehe, niemieckie tluki...

  • 16. Data: 2011-04-30 20:59:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Q" iph3hf$phr$...@n...task.gda.pl

    > dzisiaj rano (sobota) zrobilem przelew wewnetrzny
    > z oszczednosciowego na osobiste ("na karte") i co?

    Podchodzisz do bankomatu z netbookiem czy komórką, robisz przelew,
    odkładasz maszynkę, wkładasz kartę do bankomatu i bierzesz (już
    następnego dnia) szmal -- tu lubię. ;)

    Komuś (z dbnetu) chyba merda się w głowie. :)

    -=-

    Dzięki wszystkim za info. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'