  • 11. Data: 2014-04-07 23:50:02
    Temat: Re: Wiewiórki
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "pws" c...@g...co

    : Aktywna Karta w GB

    Klonownice są problematyczne.

    : Tanie Zakupy w GO/OO
    : Jesteśmy Gotowi w Credit Agricole

    No właśnie -- o co tam lata?

    : Wspomniany Alior, Eurobank.
    : + pojedyńcze w Inteligo,

    To znaczy?

    : BGŻOptima,

    Co jest w Optimie?

    : program poleceń w ING

    Dokąd można polecieć? ;)
    Ani Alior, ani EB nie porywa mnie. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2014-04-07 23:53:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "cef" 5342b4c0$0$2374$6...@n...neostrada.pl

    > Wysłałem dyspozycję i w poczcie przeczytałem, że przyjeli do realizacji.
    > Potem zapomniałem o tym, ale już odrzuca sam login przy próbie wpisania.
    > Myślałem, że przyślą jakieś potwierdznie na maila, a tak w sumie to nie wiem jaki
    jest stan tego konta.Nawet nie mam
    > potwierdzenia, że zamknięte.
    > Zobaczymy jak będzie znowu promocja dla nowych klientów co system powie :-)

    Debetówki można zamknąć teraz via net a z kontem zaczekać,
    aby zobaczyć, czy wiewiórki zamknęły debetówki -- konto
    chyba jest za free.

    IMO najbezpieczniejsze jednak jest zamknięcie w dziupli.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2014-04-08 00:26:55
    Od: cef <c...@i...pl>

    > "cef" 5342b4c0$0$2374$6...@n...neostrada.pl

    > Debetówki można zamknąć teraz via net a z kontem zaczekać,
    > aby zobaczyć, czy wiewiórki zamknęły debetówki -- konto
    > chyba jest za free.

    Karty nie miałem. Zakładałem przy jakiejś innej okazji,
    nie karmiłem rudych.

    > IMO najbezpieczniejsze jednak jest zamknięcie w dziupli.

    To wiem, ale mam nie po drodze.
    Założę ponownie, to mi wróci komunikacja :-)

  • 14. Data: 2014-04-08 01:54:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "cef" 5343262d$0$2377$6...@n...neostrada.pl

    > Karty nie miałem. Zakładałem przy jakiejś innej okazji,nie karmiłem rudych.

    Nie dziwota, że zdechły... ;( Ja chyba przez pierwszy
    rok nie karmiłem, później chyba rok karmiłem tylko
    jedną... W sumie chyba z półtora tałzena do tyłu...
    Gdyby tak wszystko policzyć -- maiłbym z 5 tałzenów
    więcej. :) Gdyby tak do tego doliczyć to, co w tym
    wieku zawierzyłem innym... ;) Miałbym na tablety do
    końca mego życia... A gdyby doliczyć poprzedni wiek...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2014-04-08 07:27:22
    Od: "Marek Kowalczyk (chess_m)" <m...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 7 kwietnia 2014 15:43:42 UTC+2 użytkownik Krzysztof napisał:
    > debetowke mozna samemu zastrzec jako zgubiona przez net, a w celu zamkniecia

    A czy to nie skutkuje tym że wiewióry przyniosą nową i (w pesymistycznym wariancie
    skasują za to)?

    W mbanku można podac rezygnacja z karty przy zastrzeganiu to tylko
    zgubiona/skradziona :)
    Marek

  • 16. Data: 2014-04-08 11:46:55
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek Kowalczyk (chess_m)" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    napisał:
> [...]

    wariancie skasują za to)?

    W mbanku można podac rezygnacja z karty przy zastrzeganiu to tylko
    -------------------
    Zastrzezenie karty w BGZ nie wiaze sie z zadnymi oplatami.
    Zamkniecie konta w placowce od razu blokuja dostep do neta i blokuja karty
    jakby ktos mial aktywne- wypowiedzenie jest z data zlozenia,
    jedynie konto- okres wypowiedzenia jest 1 miesiac, ale w tym wariancie
    rachunek jest bezplatny

  • 17. Data: 2014-04-08 12:02:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztof" 5343c58f$0$2230$6...@n...neostrada.pl

    > Zastrzezenie karty w BGZ nie wiaze sie z zadnymi oplatami.

    OK, ale czy nie wiąże się z wydaniem nowej?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2014-04-08 12:44:32
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 7 kwietnia 2014 23:50:02 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek
    Ciszewski napisał:
    > : Aktywna Karta w GB
    >
    > Klonownice są problematyczne.
    Możliwe, ale akurat mi GB żadnych problemów dotychczas nie stwarzał.
    http://livesmarter.pl/getin-up-aktywna-karta-50-pln-
    przenies-konto/

    > : Tanie Zakupy w GO/OO
    > : Jesteśmy Gotowi w Credit Agricole
    >
    > No właśnie -- o co tam lata?
    http://www.getinonline.pl/konta-bankowe/konto-tanie-
    zakupy.html
    http://www.openonline.pl/konta-bankowe/konto-tanie-z
    akupy.html

    http://livesmarter.pl/1000-zl-od-credit-agricole/
    Na prawdę nie chce mi się tego opisywać bo trochę to skomplikowali...

    http://livesmarter.pl/konto-inteligo-z-premia-50-zl/

    > : BGŻOptima,
    >
    > Co jest w Optimie?
    http://livesmarter.pl/bgzoptima-100-zl-na-start-oraz
    -lokata-4-procent/
    + od dziś też na Grouponie, ale gorsze
    http://www.groupon.pl/oferty/special/bgz-s-a/3692402
    9

    > : program poleceń w ING
    >
    > Dokąd można polecieć? ;)
    Do 9.05 ale lepiej trochę wcześniej otworzyć, bo ja jeszcze muszę spełnić swoje
    warunki. http://www.ingbank.pl/_file/lp/badz-aktywny/index.ht
    ml

    Co do wiewiórkowej karty można było ją zastrzec już dawno, był byś jeszcze 6 zł do
    przodu, bo okazało się, że dzięki temu nie pobrali za nią opłaty. A nowej chyba nie
    wydają z automatu.
    http://livesmarter.pl/bgz-wycofuje-konto-z-premia/#c
    omment-17374

  • 19. Data: 2014-04-08 13:55:15
    Od: pws <p...@g...com>

    Jeszcze tutaj potwierdzenie o karcie BGŻ:
    http://moneyafterhours.blogspot.com/2014/03/50-z-za-
    zaozenie-konta-inteligo.html?showComment=13958440213
    17#c1528529161853488227

  • 20. Data: 2014-04-08 14:27:51
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Krzysztof" 5343c58f$0$2230$6...@n...neostrada.pl

    > Zastrzezenie karty w BGZ nie wiaze sie z zadnymi oplatami.

    OK, ale czy nie wiąże się z wydaniem nowej?

    Ja zablokowalem jednego dnia jako zgubiona, nastepnego zamknalem konto. Nic
    mi nie wiadomo o wydawaniu nastepnej karty z automatu bez twojej checi.