  • 1. Data: 2014-04-04 18:52:54
    Temat: otwieranie nowego "konta internetowego" Millenium
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    próbuję otworzyć "internetowe", ale system
    dopuszcza tylko i wyłącznie "(Nie)Dobre"...

    czy tzn. że konto internetowe wycofano z oferty?

  • 2. Data: 2014-04-04 19:10:46
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    zarząd komplementariusza <z...@p...pl> writes:

    > próbuję otworzyć "internetowe", ale system
    > dopuszcza tylko i wyłącznie "(Nie)Dobre"...
    >
    > czy tzn. że konto internetowe wycofano z oferty?

    Hm. Jak ja kliknąłem Konta -> Nowe konto -> Konto bieżące
    to się pojawiła strona gdzie na górze był opis zalet dobrego, ale dalej
    lista wartości do wyboru
    "Dobre"
    "Internetowe"
    "osobiste"
    "osobiste premium"
    u Ciebie tak nie ma?
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 3. Data: 2014-04-04 20:39:46
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    Użytkownik "zarząd komplementariusza"
    próbuję otworzyć "internetowe", ale system
    dopuszcza tylko i wyłącznie "(Nie)Dobre"...

    czy tzn. że konto internetowe wycofano z ofert

    ======================================

    Zanim zalozysz to konto to rozwaz do jakich operacji bedzie Ci
    mialo sluzyc. Bo o ile korzystanie z konta jest bezplatne, to juz
    niestety wplaty i wyplaty na nie to 4.99 zlotych za kazda operacje.
    Przelewy na konto internetowe z innego konta Millennium nic nie
    kosztuja o ile bedzie to tylko 1 przelew miesiecznie. Pozostale sa
    juz niestety platne. Tak wiec internetowe tak, ale pod warunkiem
    ze bedzie przeznaczone do przelewow "odbiorczych" i "nadawczych".
    AM

  • 4. Data: 2014-04-05 13:52:19
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

    > lista wartości do wyboru
    > "Dobre"
    > "Internetowe"
    > "osobiste"
    > "osobiste premium"
    > u Ciebie tak nie ma?
    >
    > KJ

    no właśnie nie ma. O ile rozumiem, że mogę
    nie kwalifikować się na premium o tyle
    dziwi mnie brak "osobistego" i "internetowego"

  • 5. Data: 2014-04-05 14:01:32
    Od: zarząd komplementariusza <z...@p...pl>

> [...]
    > juz niestety platne. Tak wiec internetowe tak, ale pod warunkiem
    > ze bedzie przeznaczone do przelewow "odbiorczych" i "nadawczych".

    zamierzam założyć konto"junior" dla kilkudniowego dziecka
    a warunkiem jest "posiadanie ror przez rodzica".

    Nie chcę w ogóle używać tego "dorosłego" ROR do czegokolwiek,
    stąd myśl aby założyć "internetowe" bez karty debetowej...
    żeby mi nie zarzucano nie korzystanie to przelewałbym 1x/m-c
    np. 2zł z konta "dorosłego" na konto "dziecięce" (na opłatę
    za dziecięce)

    i dlatego mnie wq... brak opcji założenia "internetowego".

  • 6. Data: 2014-04-30 23:34:16
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu piątek, 4 kwietnia 2014 20:39:46 UTC+2 użytkownik Hades napisał:

> [...]
    >
    > juz niestety platne. Tak wiec internetowe tak, ale pod warunkiem
    >
    > ze bedzie przeznaczone do przelewow "odbiorczych" i "nadawczych".

    Że co?? Mam takie trzy, po pozbyciu się w ostatniego Sylwestra do nich debetówek są
    całkowicie darmowe. Wnioskuję z opisu, że chodzi o konta oszczędnościowe, ale nawet z
    takich nigdy mi pobrano opłaty za nawet 10 wpłat w m-cu.