  • 1. Data: 2014-04-05 20:44:03
    Temat: karta kredytowa opłata rachunków
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Jakie są obecnie najwygodniejsze i najtańsze możliwości płacenia
    za rachunki przy użyciu karty kredytowej (lub limitu kredytowego
    karty)?

    Znalazłem taką opcję w Citi
    https://www.online.citibank.pl/p/oplata_rachunkow_ka
    rta_kredytowa.do ,
    wygląda na całkowicie
    darmową, ale może gdzieś tkwi haczyk?

    Może poza Citi są jakieś inne możliwości ?

  • 2. Data: 2014-04-05 21:02:25
    Temat: Re: karta kredytowa opłata rachunków
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MarcinF" lhpitl$hgo$...@n...news.atman.pl

    > https://www.online.citibank.pl/p/oplata_rachunkow_ka
    rta_kredytowa.do , wygląda na całkowicie
    > darmową, ale może gdzieś tkwi haczyk?

    Citi dorzuca wisienki do kart.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2014-04-05 21:24:59
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Hm... dopiero dostales karte czy dopiero zauwazyles? Mysle, ze ta usluga
    jest juz dostepna z 10 lat ;).

    Pozdrawiam
    MK

  • 4. Data: 2014-04-05 22:32:00
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > wygląda na całkowicie
    > darmową, ale może gdzieś tkwi haczyk?
    >
    > Może poza Citi są jakieś inne możliwości ?

    kk citi płacę rachunki od lat: czynsz, energia, gaz, garaż, internet,
    telefon - wszystko płacę przelewem z rachunku KK i brak opłat

    ww. rachunki definiujesz na infolinii

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2014-04-05 23:21:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 5 kwietnia 2014 22:32:00 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:

    > kk citi płacę rachunki od lat: czynsz, energia, gaz, garaż, internet,
    >
    > telefon - wszystko płacę przelewem z rachunku KK i brak opłat
    >

    > ww. rachunki definiujesz na infolinii
    A tak z ciekawości?: bo ja w/w rachunki + mnóstwo innych płacę z tradycyjnego konta i
    tez bez opłat. I niczego na żadnych infoliniach nie definiuje. Gdzie tu wyższość
    Citi?

  • 6. Data: 2014-04-05 23:40:06
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > A tak z ciekawości?: bo ja w/w rachunki + mnóstwo innych płacę z tradycyjnego konta
    i tez bez opłat. I niczego na żadnych infoliniach nie definiuje. Gdzie tu wyższość
    Citi?

    pewnie w tym, że jak zdążysz spłacić, to masz darmowy kredyt na koszt tych, którym
    się wydawało, że zdążą

  • 7. Data: 2014-04-05 23:41:07
    Od: "az.anonim" <m...@g...com>

    Dowolną kartą możesz płacić via sprytny bill. Prowizja koło 1zł od transakcji.

    Wyrabiałem w ten sposób kilka razy wymagany limit.

  • 8. Data: 2014-04-06 00:02:46
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > A tak z ciekawości?: bo ja w/w rachunki + mnóstwo innych płacę z tradycyjnego konta
    i tez bez opłat. I niczego na żadnych infoliniach nie definiuje. Gdzie tu wyższość
    Citi?

    TY wydajesz swoją kasę, a ja kasę banku. Mam 54 dni GP i w tym czasie
    dostaję odsetki od pieniędzy, które już wydałem nic za to nie płacąc
    bankowi.

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2014-04-06 00:03:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 5 kwietnia 2014 23:40:06 UTC+2 użytkownik Glaukon napisał:

    > pewnie w tym, że jak zdążysz spłacić, to masz darmowy kredyt na koszt tych, >którym
    się wydawało, że zdążą
    I dzięki temu darmowemu "kredytowi" zyskam rocznie równowartośc butelki piwa.
    Ale musze pamiętac żeby po upływie roku zadzwonić i wyżebrać np w City brak opłaty za
    kartę na kolejny rok czy jak ktoś tu po sąsiedzku pisał ze 120 opłat po 1zł na
    Allegro zrobic aby opłaty nie pobrali. A jak praypadkierm pobiorą to dzwonić i żebrac
    z reklamacją(takie przypadki tu były opisywane)
    Można i tak ale ja wolę tradycyjnie.
    Pamiętam że nie tak dawno ktoś tu na grupie pisał że rowerem na stacje paliw po gume
    do zucia jechał zeby karta zapłacić i jakiś limit wyrobić albo taki as był co
    doładowania gsm robił i kody z nakrętek cocacoli wpisywał a ze gdzies tam za meila
    10% gratis do doładowania dawali to zakładał do każdego doładowania inny adres email.
    Darmowych obiadków nie ma;)

  • 10. Data: 2014-04-06 00:11:41
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    10% gratis do doładowania dawali to zakładał do każdego doładowania inny adres email.

    kartę w Citi mam darmową od lat, nie muszę żadnego obrotu robić, od
    dawna płacę rachunki KK (mam jedną specjalną tylko do tego celu) i
    dokładnie wiem ile mnie one łącznie kosztują

    jeżeli płacę ok. 2000 zł/m-c to policz jaki zysk wychodzi przy 3%
    rocznie po kilku latach, nieco więcej niż jedno piwo...

    --
    pozdrawiam
    RobertS