  • 1. Data: 2014-04-07 14:54:18
    Temat: Wiewiórki
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Sypnęły orzeszkami -- chyba można już zamknąć debetówki, a nawet konta.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2014-04-07 15:06:30
    Temat: Re: Wiewiórki
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 7 kwietnia 2014 14:54:18 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek
    Ciszewski napisał:
    > Sypnęły orzeszkami -- chyba można już zamknąć debetówki, a nawet konta.

    A mnie jeszcze nie sypnely, malpy :|

    --
    pozdr.
    ls

  • 3. Data: 2014-04-07 15:43:42
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    debetowke mozna samemu zastrzec jako zgubiona przez net, a w celu zamkniecia
    konta nalezy sie pofatygowac do placowki. Teraz juz zacznie sie masowe
    zamykanie tych kont, bo na rynku sporo ofert do, ktorych sie nie doplaci,
    albo jeszcze pare zlotych zyska na zwrotach od platnosci karta.

  • 4. Data: 2014-04-07 16:17:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krzysztof" 5342ab8c$0$2162$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > tych kont, bo na rynku sporo ofert do, ktorych sie
    > nie doplaci, albo jeszcze pare zlotych zyska na

    Poproszę o forexemple.

    KGP w BWBKKBitd
    KK Citi

    Co jeszcze?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2014-04-07 16:22:57
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-04-07 15:43, Krzysztof pisze:

    > debetowke mozna samemu zastrzec jako zgubiona przez net, a w celu
    > zamkniecia konta nalezy sie pofatygowac do placowki.

    Serio?
    Mnie kazali zamknąć przez net.
    Wysłałem dyspozycję i w poczcie przeczytałem, że przyjeli do realizacji.
    Potem zapomniałem o tym, ale już odrzuca sam login przy próbie wpisania.
    Myślałem, że przyślą jakieś potwierdznie na maila, a tak w sumie to nie
    wiem jaki jest stan tego konta.Nawet nie mam potwierdzenia, że zamknięte.
    Zobaczymy jak będzie znowu promocja dla nowych klientów co system powie :-)

  • 6. Data: 2014-04-07 17:08:22
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    >
    > debetowke mozna samemu zastrzec jako zgubiona przez net, a w celu
    > zamkniecia konta nalezy sie pofatygowac do placowki.

    ----------
    moze i mozna przez poczte, ale nie ma typowego zamkniecia konta jak przy
    kontach oszczednosciowych. W placowce powinni dac papier na zamkniecie i
    wtedy jest potwierdzenie.

  • 7. Data: 2014-04-07 17:12:45
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

> [...]

    > tych kont, bo na rynku sporo ofert do, ktorych sie
    > nie doplaci, albo jeszcze pare zlotych zyska na
    ------------------------\

    przyklady:
    np.
    Alior -k. rozsadne-3% zwrotu za spozywcze i supermarkety minu 5zl karta-
    ograniczenia 50zl zwrotu na mies i do 400 na rok. Wydatki na zywnosc sa
    raczej spore, a w supermarketach mozna i inne rzeczy kupowac, wiec oferta
    nie jest najgorsza. Trzeba wnosic pensje lub emeryture

    EUrobank-k.presige- 1% zwrotu od wszystkiego pl. karta do 760zl rocznie,
    konto bezplatne przy zasileniu 3tys z obcego banku, karta darmowa przy
    wydaniu 200zl/mies

  • 8. Data: 2014-04-07 17:19:04
    Od: "az.anonim" <m...@g...com>

    A opłata za kartę pobierana jest z góry czy z dołu? Bo nie wiem czy warto wyrobić
    limit.

  • 9. Data: 2014-04-07 17:32:32
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "az.anonim" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    A opłata za kartę pobierana jest z góry czy z dołu? Bo nie wiem czy warto
    wyrobić limit.
    ---------
    Alior pobieranie oplaty z dolu na koniec miesiaca. (bez zwrotu oplaty)
    EB-pobranie oplaty z dolu za przedni miesiac i zwrot, jak sie zrobi limit

  • 10. Data: 2014-04-07 18:46:05
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 7 kwietnia 2014 16:17:58 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek
    Ciszewski napisał:
    > Poproszę o forexemple.
    >
    > KGP w BWBKKBitd
    > KK Citi
    >
    > Co jeszcze?

    Proszę bardzo:
    Aktywna Karta w GB
    Tanie Zakupy w GO/OO
    Jesteśmy Gotowi w Credit Agricole

    Wspomniany Alior, Eurobank.
    + pojedyńcze w Inteligo, BGŻOptima, program poleceń w ING