  • 1. Data: 2004-02-08 21:57:13
    Temat: Re: Wielkie oszustwo na mala kwote(dlugie)
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "D.V." <d...@t...gazeta.pl> writes:

    > Otoz w czerwcu 2003 roku bylem krotko w Chicago. Wypozyczylem tam samochod w
    > malej wypozyczalni na przedmiesciach. Ta wypozyczalnia jednak to ogromna
    > siec, nazywa sie Enterprise rent a Car i ma oddzialy w calych USA. Samo
    > wypozyczenie nie jest wazne. Otoz cena za 9 dni wynosila z taxami i
    > wszystkim okolo $158 i ta byla niepodwazalna.

    I wlasnie kopie tego drugiego egzemplarza najlepiej dolaczyc do
    odpowiedzi na pismo z banku.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 2. Data: 2004-02-12 02:36:13
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "D.V." <d...@t...gazeta.pl> writes:

    > Oni to juz maja od pol roku. Bo wyslalem ta kopie juz w pierwszej
    > reklamacji. Ale Enterprise im wyslala faxem ta swoja podrobke i teraz glupi
    > CitiHandlowy nie wie co ma zrobic i przyslal mi ta podrobke abym sie
    > ustosunkowal co tez uczynilem.

    To w porzadku.

    > Normalnie gdybym placil amerykanska karta,
    > tzn. wydana w USA pewnie nie bylo by takiego bezczelnego oszustwa.

    Watpie czy to ma jakikolwiek zwiazek.

    A to nie bylo tak, ze powinienes im jednak zaplacic ta wieksza sume,
    jakis pracownik to zle policzyl, i chcial jakos z tego wybrnac?
    Nie zeby to sobie sensownie wymyslil.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH