  • 1. Data: 2004-02-08 23:03:49
    Temat: Wirtualne banki, wirtualne zyski
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Przyczynek do ostatnich, niekonczacych sie dyskusji ;)

    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_040209/e
    konomia/ekonomia_a_6.html

  • 2. Data: 2004-02-08 23:40:35
    Temat: Re: Wirtualne banki, wirtualne zyski
    Od: LUZYTA <l...@n...gazeta.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_040209/e
    konomia/ekonomia_a_6.html

    Błąd w ostatniej linijce, Panie Michale :P

    --
    luzyta

  • 3. Data: 2004-02-08 23:49:33
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    LUZYTA <l...@n...gazeta.pl> wrote:
    > Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_040209/e
    konomia/ekonomia_a_6.html

    > Błąd w ostatniej linijce, Panie Michale :P

    Jak już łapiemy za błędziki: "Dysponując dużą, lojalną bazą klientów" - jak
    mam bazę, to raczej jest ona wobec mnie lojalna, nie? ;)

    A artykuł mi się podoba.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

  • 4. Data: 2004-02-09 00:48:15
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>

    Dnia 2004-02-09 00:03, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako Michał 'Amra'
    Macierzyński wykrzyczał desperacko do podpitego sędziego:

    > Przyczynek do ostatnich, niekonczacych sie dyskusji ;)
    > http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_040209/e
    konomia/ekonomia_a_6.html

    Dusze sprzeda diablu, a marketingowy rzut na grupe zrobi ;)
    Pozdrawiam ... dotarlem do konca artykulu ;)

    --
    Stasio Podróżnik na L4
    www: http://www.przemysl-przemysl.prv.pl/ - PRZEMYŚL => Co ? Gdzie ?

  • 5. Data: 2004-02-09 02:46:49
    Od: devnull <d...@n...net>

    On Mon, 9 Feb 2004 00:03:49 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

> [...]
    ekonomia/ekonomia_a_6.html

    > Tradycyjne banki na Zachodzie nawet do 50 proc. przychodów uzyskują z różnych opłat
    i prowizji.

    Ale o tym, ze jednak sa kraje takie jak Wielka Brytania, gdzie praktycznie we
    wszystkich bankach wszystkie podstawowe uslugi sa darmowe to juz sie nie
    zajaknales. Gratuluje obiektywizmu. ;/

    dn

  • 6. Data: 2004-02-09 03:10:30
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

> [...]
    we
    > wszystkich bankach wszystkie podstawowe uslugi sa darmowe to juz sie nie

    Nie wymagaj za wiele... artykuł był napisany na temat 'Dlaczego się nie
    udało/Dlaczego udać się nie mogło ?' Do którego to tematu dorobiono wielkie
    rogi (czy jak kto woli filozofie) :), zamiast napisać wprost, że jak bank
    budują lekarz pediatra z podóznikiem marzycielem (który bankowcem został z
    przypadku) to się udać nie może.

    MAd Hat
    ter

    Ps. Jakby bajkopisarz amator ze stomatologiem zapaleńcem zbudowali most
    kolejowy, to wcale bym się nie zdziwił, że pociagi wpadają do rzeki.... :)

  • 7. Data: 2004-02-09 10:12:54
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik na L4" <b...@p...o2.pl>
    napisał w wiadomości

    > Pozdrawiam ... dotarlem do konca artykulu ;)

    No proszę, jaki sukces Amra odniósł ;-))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2004-02-09 10:15:53
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Użytkownik "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl> napisał w
    wiadomości

> [...]
    > budują lekarz pediatra z podóznikiem marzycielem (który bankowcem został z

    VW i Inteligo to zyski zapewne przynoszą, co ;-))) ? I tam też pozatrudniali
    lekarzy i podróżników ;-)))) ? A co do "łatek" nt. profesji/zainteresowań
    pracowników, to zwróć uwagę na liczbę informatyków, którzy nigdy na studiach
    informatycznych nie byli a są fachowcami całą gębą. I popatrz na rzesze
    absolwentów informatyki, co wiedzą tyle co nic.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 9. Data: 2004-02-09 13:20:51
    Od: "oscar" <o...@k...net.pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Przyczynek do ostatnich, niekonczacych sie dyskusji ;)

    ale co nas klientow obchodza jakies jeki bankowcow ktorym sie nie
    udaje??
    Na calym swiecie sie udaje, tylko dla polskiego bankowca nie da sie
    nic zrobic...

    Gadka jak z panami TPSA , ci tez wmawiaja ludziom ZE SIE NIE DA.

    Poobnizajcie sobie pensyjki, to moze rentownosc sie pojawi...

    oscar

  • 10. Data: 2004-02-09 15:08:31
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    oscar <o...@k...net.pl> wrote:
    > Poobnizajcie sobie pensyjki, to moze rentownosc sie pojawi...

    Ja mam sobie pensyjke obnizyc?

    A z toba gatka jest jak z gornikami i innymi roszczeniowo nastawionymi
    grupami spolecznymi. "Jak sie nie da jak ~50 lat sie dawalo".
    Po prostu w tej chwili jest to bardzo trudne i takimi argumentami jakimi
    operujesz to mozesz isc na zebranie Solidarnosci i sobie pogadac.

    http://www.money.pl/banki/wiadomosci/20040209/57359/
    Według wstępnych danych, stopa zwrotu z kapitału netto (ROE) wzrosła w
    bankach komercyjnych do 5,85 proc. z 5,18 proc. w 2002 roku, a w
    spółdzielczych obniżyła się do 12,28 proc. z 18,15 proc.

    Popatrz na ROE w krajach zachodnich - moze cos zrozumiesz.
    P.S. Jakos wszyscy ine chca zauwazyc tego znadania, ktore ciagle ostatnio
    wypisuje. ING Direct nie wchodzi na rynki, gdzie srednia depozytow nie
    osiagnie 10 tys euro, bo taki projekt nie osiagnie bepo. Pytam sie w takim
    razie. Czy ten szef ING Direct jest glupi, czy jednak nie wie co mowi, skro
    Ty twierdzisz, ze sie da?