  • 1. Data: 2004-02-08 10:56:07
    Temat: Re: Wielkie oszustwo na mala kwote(dlugie)
    Od: "Rafal Urbanelis" <m...@p...onet.pl>

    > Postanowilem opisac historie, ktora mi sie przydazyla placac karta Visa
    > wydana przez Citibank.

    mysle ze spokojnie wygrasz ta sprawe.
    w razie czego spokojnie mozesz postraszyc citi GINB'em i UOKIK'iem.
    IMHO przeciez masz oczywiscie racje, wiec nie masz sie o co martwic.
    moje pisma do Pekao SA sa zawsze rozpatrywane dopiero jak sa adresowane do
    UOKIK'u i "do wiadomosci: Pekao SA". Zawsze (zawsze - to za duze slowo - 2 razy
    do tej pory) i odpowiada mi pani dyrektor, bardzo przepraszajac.

    a tak na marginesie, to juz druga historia, jaka czytam na tej grupie o
    oszustwie wypozyczalni samochodowej ze stanow. (dokladnie identyczna historie
    czytalem kilka miesiecy temu)
    jestem w lekkim szoku mowiac szczerze. nie bardzo wiem, gdzie to zglosic w
    stanach.

    rafal urbanelis
    http://szus.info

  • 2. Data: 2004-02-08 12:01:15
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Rafal Urbanelis" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > mysle ze spokojnie wygrasz ta sprawe.
    > w razie czego spokojnie mozesz postraszyc citi GINB'em i UOKIK'iem.

    ROTFL. A nie lepiej FBI? ;).

    Jesli Pekao ma w d**** klientow, to nie znaczy ze wszytkie inne tez.

> [...]
    > czytalem kilka miesiecy temu)
    > jestem w lekkim szoku mowiac szczerze. nie bardzo wiem, gdzie to zglosic w

    Moze po prostu nie tam gdzie osoby opisujace takie zdarzenia. Aaaa...
    zapomnialem... to pewnie dziala tak jak w przypadku Pekao ;). Jedna
    wyporzyczalnia oszukala, to wszystkie inne tez oszukuja ;).

    Maciej

  • 3. Data: 2004-02-08 17:06:24
    Od: sebol <l...@s...pl>

    D.V. wrote:
    > "Rafal Urbanelis" <m...@p...onet.pl> wrote in message

    > W jaki sposob w razie czego dotrzec do GINB i UOKIK?

    UOKiK zajmuje sie raczej nadzorem nad pomoca publiczna oraz
    ograniczaniem i kontrola monopoli na terenie RP. Wiec nie wiem co ich
    obchodza jakies problemy klienta w jednym z tysiecy bankow.

    Generalny Inspektorat Nadzoru Bankowego

    * telefon: (0-22) 63 42 100

    * fax: (0-22) 63 42 254

    * e-mail: s...@n...pl

    oprocz tego pomoca sluzy prokuratura (wyludzenie / falszowanie dokumentow)

    --
    l...@s...pl

  • 4. Data: 2004-02-08 21:00:26
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

> [...]
    > czytalem kilka miesiecy temu)
    > jestem w lekkim szoku mowiac szczerze. nie bardzo wiem, gdzie to zglosic w

    Sadze, ze roznica w cenie bierze sie z nieuwzgleniania ubezpieczen,
    cena podstawowa to prawie zawsze tzw. niska pilka - gola oplata za samochod.

    Oczywiscie inna sprawa to fakt, ze jezeli na slipie jest podpisana
    inna kwota to sprawa jest ewidentnie wygrana.

    BTW - mialem okazje pozyczac auto (dlugi okres, kupa kasy) w Enterprise Rent-a-Car
    i wszystko bylo idealnie az do bolu.

    Nawet smutno bylo im oddawac samochod ze zrobionymi 11k mil w 3,5 tyg. i dyskoteka
    na desce rozdzielczej [change oil/service engine/low tires i cos tam jeszcze ;-))]
    W innych wypozyczalniach (Avis, Hertz) tez nigdy nie bylo zadnych niezgodnosci.

    Tak wiec IMHO to raczej wyjatek niz regula.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl