  • 1. Data: 2004-02-08 09:19:07
    Temat: Re: Wielkie oszustwo na mala kwote(dlugie)
    Od: "Jerzy Dusk" <vesper@USUŃMAJUSKUŁYbci.pl>

    "D.V." <d...@t...gazeta.pl> napisał(a) tak:
    > Postanowilem opisac historie, ktora mi sie przydazyla placac karta Visa
    > wydana przez Citibank.
    > Moze ktos mi poradzi jakie sa tu szanse i jak trwa taka procedura.

    [...]

    Dziwię, się, że Citi łapie się tak małych kwot. Zapewne chce zachować
    teraz twarz i dogadał się z tamtą wypożyczalnią, choć na swoim koncie ma
    afery nieporównywalnie większy ciężarze.
    W ogóle zważywszy na historię Citibaku dziwię się, że ludzie mu ufają.

    Jerzy

  • 2. Data: 2004-02-08 11:16:36
    Od: "Paweł P" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Jerzy Dusk" <vesper@USUŃMAJUSKUŁYbci.pl> napisał w wiadomości
    > teraz twarz i dogadał się z tamtą wypożyczalnią, choć na swoim koncie ma
    > afery nieporównywalnie większy ciężarze.
    > W ogóle zważywszy na historię Citibaku dziwię się, że ludzie mu ufają.
    Z ciekawości: jesteś w stanie napisać lub podac linka do afer, które masz na
    myśli?
    z góry dzięki

    --
    _________________
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-02-08 11:48:30
    Od: "Jerzy Dusk" <vesper@USUŃMAJUSKUŁYbci.pl>

    "Paweł P" <p...@w...pl> napisał(a) tak:
> [...]
    wiadomości
    > Z ciekawości: jesteś w stanie napisać lub podac linka do afer, które

    http://www.ran.org/news/newsitem.php?id=593&area=new
    sroom
    http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/americas/511951.stm
    http://forums.transnationale.org/viewtopic.php?t=137
    1&view=previous

    http://www.thirdworldtraveler.com/Banks/FollowMoney_
    Citibank.html

    http://www.findarticles.com/cf_dls/m1181/2002_May/85
    615711/p2/article.jhtm
    l?term=

    znajdzie się tego jeszcze

    Jerzy

  • 4. Data: 2004-02-10 14:53:30
    Od: "g.s.-k." <c...@w...pl>

> [...]
    > afery nieporównywalnie większy ciężarze.
    > W ogóle zważywszy na historię Citibaku dziwię się, że ludzie mu ufają.

    Straszne glupoty piszesz- czy naprawdę myslisz, ze ktos w tej kwestii się
    dogadywał ?
    I o jakie afery chodzi? Intrygujące...
    g.