  • 1. Data: 2004-02-08 08:52:00
    Temat: proszę o pomoc
    Od: "david" <W...@o...pl>

    szukam dobrego programu antywirusowego, z obserwacji moich wynika by już na
    wstępie odrzucić Nortona; mks_vir podobno dobry był kiedyś (tak twierdzi
    administrator sieci w której jestem); pozostaje mi chyba wybór pomiędzy
    nod32 (przyjazny layout) kasperski (fatalny layout - jakby z atari) i Pandą
    (której w ogóle nie znam)
    doradzcie mi który wybrać
    a najlepiej napiszcie jakiego sami używacie :)

    z góry THX
    david

  • 2. Data: 2004-02-08 09:01:08
    Temat: Re: proszę o pomoc
    Od: Tashi <k...@p...WYTNIJTO.onet.pl>

    Jeszcze jest antivirenkit, choć nowa wersja wymaga naprawdę silnej
    maszyny, no i standardowo obługuje pocztę tylko z Outlooka, inne programy
    pocztowe należy skonfigurować ręcznie, co nie zawsze wychodzi. Mnie np.
    nie udało się podpiąć Opery. Z moich obswerwacji wynika, że jest czulszy
    niż NAV i jeśli używasz tylko Outlooka i masz jakiś szybki procesor i
    sporo pamięci to mogę polecić ten program
    Nod ma może przyjazny layout ale pametam też, że były problemy z
    pobieraniem aktualizacji - dość uciążliwa procedura.

    --
    Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
    http://www.opera.com/

  • 3. Data: 2004-02-08 09:01:25
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c04tf9$nj3$...@n...news.tpi.pl,
    david <W...@o...pl>:
> [...]
    > layout - jakby z atari) i Pandą (której w ogóle nie znam)
    > doradzcie mi który wybrać
    > a najlepiej napiszcie jakiego sami używacie :)

    NTG!

    Darmowe i dobre podobno sa:

    niemiecki antivir:

    http://www.antivir.de/download/download.htm

    oraz AVG:

    http://www.grisoft.com/html/us_downl.htm

    Oba maja skanowanie w czasie rzeczywistym.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2004-02-08 09:53:16
    Od: "adart" <a...@o...pl>

> [...]
    > (której w ogóle nie znam)
    > doradzcie mi który wybrać
    > a najlepiej napiszcie jakiego sami używacie :)

    NOD 32

  • 5. Data: 2004-02-08 11:28:56
    Od: "david" <W...@o...pl>

    ja wiem że NTG za co sorki... ale tylko tu są w miarę logiczne osoby i
    przedstawiają merytoryczne odpowiedzi

    pozdr
    david

  • 6. Data: 2004-02-08 15:19:04
    Od: "Solos" <solos[nie lubie spamu]@pro.wp.pl>

    david wrote:
    > ... z obserwacji moich wynika by
    > już na wstępie odrzucić Nortona

    podzielisz sie tymi obserwacjami? ja uzywam nortona od kilku lat i nigdy
    mnie nie zawiodl.

    --- Solos ---
    --- GG 3115539 ---
    ----------------------------

  • 7. Data: 2004-02-08 15:27:25
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>

    Dnia 2004-02-08 12:28, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako david wykrzyczał
    desperacko do podpitego sędziego:

    > ja wiem że NTG za co sorki... ale tylko tu są w miarę logiczne osoby i
    > przedstawiają merytoryczne odpowiedzi
    >
    > pozdr
    > david

    Ja używam "Norton AntiVirus 2003 Professional Edition"
    Zupełnie nie narzekam ... Przy odpowiedniej konfiguracji + bezpłatny
    KERIO czuję się naprawdę bezpiecznie ... MyDoom'a , na którego ponoć nie
    było jeszcze szczepionek , dzięki wysokiemu poziomowi heurystyki tłukł
    zaciekle ...

    A tak poza tym => NTG ;P

    Stasio Podróżnik na L4
    www: http://www.przemysl-przemysl.prv.pl/ - PRZEMYŚL => Co ? Gdzie ?
    e-mail: http://kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg

  • 8. Data: 2004-02-08 22:24:09
    Od: "david" <W...@o...pl>

    obserwacje są takie że mimo iż mam non-stop włączonego monitor antywirusowy,
    że ustawione mam by skanował wszystkie nośniki po ich włożeniu (dyskietki,
    CD), norton przepuszcza wirusy i niektórych nie wykrywa; z rozmowy z moim
    kolegą który już kilka lat siedzi w informatyce wynika że są tworzone wirusy
    które obchodzą zabezpieczenia Nortona i że on wcale nie jest taki wspaniały
    jak się o nim mówi. Poradził mi by zastanowić się nad Nod'em (www.nod32.pl)
    kasperskim (www.kav.pl) lub mks'em (www.mks.com.pl), i tak właśnie by wybrać
    zadaje pytania jakich programów oni używają, by wybrać w miarę najlepszy
    program...

    pozdr
    david

  • 9. Data: 2004-02-08 22:53:08
    Od: "david" <W...@o...pl>

    > Dopoki bedziesz uzywal MS Windows zaden program antywirusowy nie bedzie
    > wspanialy. W dzisiejszych czasach "dobry program av" to nie taki, ktory
    > jest "dobrze napisany" ale taki ktory ma mozliwie duza i na biezaco
    > aktualizowana baze informacji o wirusach (a nowo wykryte wirusy sa do
    > niej szybko dodawane, a uzytkownica maja szybki dostep do tej bazy).

    ja to rozumiem, ale (jak słuszałem) są wirusy pisane specjalnie pod Nortona
    tak by on ich nie wykrył, nie wiem ile w tym prawdy ale nie jedna osona mi
    to mówiła i Nortona odradzała; podobno w testach nod32 wypada bardzo dobrze
    i ma b. dobre zdolności heurystyczne...

    > Jednak zaden najlepszy program antywirusowy nie zastapi zdrowego
    > rozsadku (pisze to na wypadek, gdyby ktos ludzil sie ze ma jakis super
    > program wiec nie musi sie przejmowac).

    to wiem i się pilnuję :)

    > Miko
    david