  • 1. Data: 2004-02-08 08:32:45
    Temat: carion - kredyty?, co to jest? ktos zna?
    Od: "Zeus" <y...@p...onet.pl>

    Witam
    Ostatnio spotkalem sie z ofertą firmy CARION, jest to system grupowych
    zakupow.
    Ostatnio moi znajomi zaparaszali mnie do zapisania sie tam.
    udzielaja tam "kredytow" na zakup miszkan. domow, samochodow itp bazuja na
    rabatach udzilanych im przez prducentow (np Kulczyk ...)
    Pytania kieruje na te grupe bo jest to alternatywne zrodlo finasowania
    zakupow.
    Co o tym myslicie ?? miał moze ktos juz z tym do czynienia
    i czy nie ma w tym jakiegos "numeru"?

  • 2. Data: 2004-02-08 08:35:55
    Temat: Re: carion - kredyty?, co to jest? ktos zna?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Zeus <y...@p...onet.pl> wrote:
    > Co o tym myslicie ?? miał moze ktos juz z tym do czynienia
    > i czy nie ma w tym jakiegos "numeru"?

    Daj sobie spokoj. Przeciez to z daleka smierdzi na jakis system argentynski.
    Co to znaczy ze bazuja na ratach? Stary znany numer.
    Ty wplacasz kase i spacasz cos, czego nie masz. Jak cie zle wylosuja, to
    najpierw splacisz swoj dom, a dopiero potem kase dostaniesz.
    Pomysl nad dalsza znajomoscia z tym ludzmi tak BTW

  • 3. Data: 2004-02-08 08:37:09
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c04s07$fnt$...@a...news.tpi.pl,
    Zeus <y...@p...onet.pl>:

    > Ostatnio spotkalem sie z ofertą firmy CARION, jest to system grupowych
    > zakupow.

    > Co o tym myslicie ??

    Nazwa sugeruje, ze to cos dla sępów ;)

    --
    Robert

  • 4. Data: 2004-02-08 08:43:30
    Temat: Re: carion - kredyty?, co to jest? ktos zna? link
    Od: "Zeus" <y...@p...onet.pl>

    http://www.carion.pl
    zapomnialem

  • 5. Data: 2004-02-08 08:51:40
    Od: "Zeus" <y...@p...onet.pl>

    wiem wiem
    ja sie w to nie pakuje ale moi znajomi tak i bardzo sie im to podobalo
    co do systemu wspolnych zakupow to ok jak dla mnie to jest dobry pomysl
    tylko ze jest jeden myk jak zrobic zeby system byl stabilny i nieczuly na
    czyjes male potkniecia a to wydaje mi sie jest kosztowniejsze i
    niepoplacalne i bedzie kosztowalo wiecej niz uzyskane rabaty.

    a duzym minusem wydaje mi sie to ze ma sie kase z osb wstepujacych i tak
    mozna zarabiac

    a co wy na to ze to istnieje od 1996 roku w PL i jakos jeszcze nie padlo bo
    skoro zaliczyc to do sys argentynskiego to polecialy one wszystkie juz
    troche temu?

    Thx Zeus
    ps. sory Amra znowu wyslalem ci na "małpe" wybacz

  • 6. Data: 2004-02-08 10:53:57
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Zeus" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > http://www.carion.pl
    > zapomnialem

    http://biznes.onet.pl/1,12,11,2698628,8528260,690020
    ,forum2.html
    wystarczy w google dac 2 wyrazy carion oszukany lub carion oszukana a juz
    masz efekt jak np ten powyzej
    zreszta wypowiedz ta tlumaczy ci dlaczego ktos cie do tego oszustwa naamawia

  • 7. Data: 2004-02-08 13:39:03
    Od: "Zeus" <y...@p...onet.pl>

    http://biznes.onet.pl/1,12,11,2698628,8528260,690020
    ,forum2.html
    > wystarczy w google dac 2 wyrazy carion oszukany lub carion oszukana a juz
    > masz efekt jak np ten powyzej

    jak czytales to pewnie widziales tam tez osoby ktore pochwalaly to i ktore
    "kupily" samochod
    jest duzo rzeczy ktore potwierdzaja aytentycznosc takich rozwiazan i
    bylobyto do zaakceptowania, i nie koniecznie odrazu musi byc naciaganie
    zresza najczesciej watpimy w rzeczy dobre :-)

    a co myslisz o kasach pozyczkowych jakas idea i pomysl to to jest :-)

  • 8. Data: 2004-02-08 21:59:46
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Zeus" <y...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > bylobyto do zaakceptowania, i nie koniecznie odrazu musi byc naciaganie
    > zresza najczesciej watpimy w rzeczy dobre :-)

    Jesli to jest system argentynski to nie moze to byc uczciwe z definicji.
    No chyba ze ktos wierzy ze dzieki przelewaniu z jednego miejsca
    w drugie ilosc pieniedzy sie zwiekszy. To moze i dzialalo kiedys
    w oscylatorach, ale na pewno nie w systemie argentynskim.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 9. Data: 2004-02-09 19:44:31
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Krzysztof Halasa wrote:
    > Jesli to jest system argentynski to nie moze to byc uczciwe z definicji.

    dlaczego?

    KG

  • 10. Data: 2004-02-12 02:56:48
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    kam <X#k...@p...onet.pl.#X> writes:

    > dlaczego?

    Bo opieraja sie na tym, ze klient nie wie co robi. Jesli wie, to nie robi.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH