  • Data: 2004-12-16 00:26:15
    Temat: Re: Wielka plama VWBank Direct
    Od: " S.T." <n...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info> napisał(a):

    > Czy ktoś jeszcze czeka, nie robił nic i nikt się do niego nie odezwał?

    Bez kiwnięcia palcem z mojej strony,
    dotarł (a jednak ;)) dziś (ok, kalendarzowo to już wczoraj;-))
    poleconym priorytetem za potwierdzeniem odbioru
    w bezpiecznej kopercie formatu prawie A4 :)
    wraz z "instrukcją uruchomienia tokena".
    Bez słowa przeprosin za opóźnienie, (nadany w W-wie 13-go)
    ale z datą ważności do k. kwietnia 2010r.