  • Data: 2004-12-16 13:57:49
    Temat: Re: Wielka plama VWBank Direct
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora

    S.T. napisał(a):

    > wraz z "instrukcją uruchomienia tokena".

    Jesteś wielki. Ja tego nie dostałem. ;-(

    > Bez słowa przeprosin za opóźnienie, (nadany w W-wie 13-go)
    > ale z datą ważności do k. kwietnia 2010r.

    W ogóle ten bank robi postępy. Po wielu miesiącach zorientowali się, że
    w callcenter automat pytał nie o 'numer klienta' a o 'numer rachunku', i
    wykładało się na tym chyba 90% klientów. Teraz już pyta o nr klienta, a
    i końsultantki pytają o numer klienta. Normalnie w szoku jestem.