eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiWielka plama VWBank Direct › Re: Wielka plama VWBank Direct
  • Data: 2004-12-16 14:07:24
    Temat: Re: Wielka plama VWBank Direct
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Thu, 16 Dec 2004 14:57:49 +0100, w <cps4be$km1$1@news.elsat.net.pl>, Wojciech
    Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> napisał(-a):

    > W ogóle ten bank robi postępy. Po wielu miesiącach zorientowali się, że
    > w callcenter automat pytał nie o 'numer klienta' a o 'numer rachunku', i
    > wykładało się na tym chyba 90% klientów. Teraz już pyta o nr klienta, a
    > i końsultantki pytają o numer klienta. Normalnie w szoku jestem.

    Myślę, że nie dlatego że klienci się zakładali, tylko konsultantki kurw**a
    trafiała i w końcu wymogły tą zmianę (strajkiem, sądząc po wiecznym
    "zajęte":P). :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1