  • Data: 2004-12-07 10:02:55
    Temat: Re: Wielka plama VWBank Direct
    Od: "mmmaslov" <mmmaslov@REMOVE_THISpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > przed upływem ważności starego? Na dodatek Vlinia ściemniała niektórym, że
    > token po magicznej dacie będzie działać.

    Tak to mi tak sciemnili, normalnie skandal.
    A jak wczoraj jakims cudem dodzwonilem sie do Vlinii, to dowiedzialem sie,
    ze owszem token zostal przygotowany do wyslania, ale nie zostal jeszcze
    wyslany.
    Reklamacje sklada sie tylko pisemnie i v-linka z pamieci wyrecytowala nr
    paragrafu z umowy gdzie to jest napisane, widac musiala ostatnio duzo takich
    informacji udzielic.

    Pozdr.
    MM