  • 81. Data: 2021-10-22 21:04:41
    Temat: Re: Wieczne polecenia zapłaty?
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-10-21 o 21:28, _Master_ pisze:

    > Nad czym?

    Nad gotówką, przelewem czy debetówką.

  • 82. Data: 2021-10-22 21:13:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 22 Oct 2021 11:41:15 +0200, Kamil Jońca wrote:

    > Nie. Sugeruję, że kupujesz więcej rzeczy, których byś inaczej nie kupił. ALE,
    > fakt, że te znane mi badania, dotyczyły zakupów stacjonarnych. Jaki jest
    > wpływ przy zakupach zdalnych - nie wiem.

    Ogolnie - mysle, ze podobnie.
    Ale allegro ma raty, MM ma raty .. to moze nie ma roznic.

    Kolejan sprawa - te badania to chyba amerykanskie.
    A jak to u nas wyglada ?

    Choc jakos watpie abysmy byli genetycznie bardziej odporni ... ale
    moze kwesti wychowania i tradycji ... ktora sie moze szybko
    zamerykanizowac, pol pokolenia wystarczy ?

    Amerykanie miewaja straszliwe zadluzenie na KK ... hm, a moze wcale
    nie takie straszliwe - kwestia nastawienia :-)

    J.

  • 83. Data: 2021-10-22 21:24:30
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    "J.F" <j...@p...onet.pl> writes:

    > Ogolnie - mysle, ze podobnie.

    Nie wiem.
    Zwykle tłumaczono to faktem, że "nie widać" wydawaych pieniędzy, oraz
    tym, że jeśli "nie masz w portfelu" to "nie kupisz".
    W przypadku płatności przez sieć raczej nie ma to zastosowania.
    Zostaje kwestia zakupów "za pobraniem"
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/