  • 11. Data: 2007-07-15 22:07:13
    Temat: Re: Wiadomość od inteligo
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:f7dv5a$dmf$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > a przy okazji możesz podać adres z którego to było wysłane?
    > kiedyś miałam podobną wiaodmość, a że jestem klientem inteligo,
    > zglosiłam to bezpośrednio do nich. potrzebny jest adres z którego było
    > wysłane.
    > mozesz podać?
    > inteligo.małpa.inteligo.pl

    Podaj źródło wiadomości (wraz z nagłówkami) - będzie widać,
    z jakiego IP to przyszło i dokąd prowadził ten link
    (bo zapewne nie do strony Inteligo).

    Piotr

  • 12. Data: 2007-07-16 06:41:25
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    chyba o to chodziło
    SWÓJ ADRES ZASTAPIŁEM XXXXX
    pzdr
    GL

    To: g...@X...pl
    Subject: Wiadomosc od Inteligo
    From: Inteligo <i...@i...pl>
    Date: Sat, 14 Jul 2007 21:08:24 -0300

    <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN"
    "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional
    .dtd">
    <head>
    </head>
    Uwagę naszego oddziału ds. bezpieczeństwa przykuła duża ilo?ć błędnych
    prób<br />
    logowań na Twoje konto. W zwi?zku z tym musieli?my przyj?ć, że dostęp
    do<br />
    Twojego konta posiadaj? osoby trzecie. Według regulaminu jest to
    zabronione.<br />
    Zdecydowali?my się więc tymczasowo ustalić dodatkowy proces weryfikacji<br
    />
    Twojej tożsamo?ci aby zapewnić Ci bezpieczeństwo. Proszę użyj
    poniższego<br />
    odno?nika aby przej?ć do procesu weryfikacji.<br><br><a
    href="http://ssl-inteligo.pl/weryfikacja_danych.htm" target="_blank"
    onmouseover="return
    hidestatus()">http://www.inteligo.pl/weryfikacja_dan
    Po pomy?lnej weryfikacji Twoje konto będzie funkcjonować w normalny sposób
    i<br />
    nie do?wiadczysz żadnych dodatkowych niedogodno?ci.<br>
    W przypadku zignorowania tej wiadomo?ci zmuszeni będziemy, zgodnie z<br />
    regulaminem, zawiesić Twoje konto do czasu osobistego wyja?nienia sytuacji
    w<br />naszej placówce.<br>
    Z wyrazami szacunku,<br>
    Zespół ds. Bezpieczeństwa Inteligo<br>
    =========================<br />
    Prosimy nie odpowiadać na tę wiadomo?ć. Wiadomo?ci przesyłane na<br />
    tę skrzynkę e-mail nie s? czytane, a serwis Inteligo nie odpowiada na<br
    />
    nie. Aby uzyskać pomoc, zaloguj się do swojego konta Inteligo i
    kliknij<br>
    ł?cze Pomoc. </p>
    <BR>
    <BR>
    __________ NOD32 Informacje 2399 (20070714) __________<BR>
    <BR>
    Wiadomosc zostala sprawdzona przez System Antywirusowy NOD32<BR>
    <A HREF="http://www.nod32.com">http://www.nod32.com</A> lub <A
    HREF="http://www.nod32.pl">http://www.nod32.pl</A><B

  • 13. Data: 2007-07-16 07:12:49
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "glang" <g...@o...pl> writes:

    > href="http://ssl-inteligo.pl/weryfikacja_danych.htm" target="_blank"
    > onmouseover="return
    > hidestatus()">http://www.inteligo.pl/weryfikacja_dan

    Hehe. ssl-inteligo.pl

    Takie są skutki pchania html do maili. Mail w text/plain też może
    podawać linki, a nie daje zlodziejom możliwości ukrycia, dokąd link
    prowadzi...

    Nawiasem mówiąc:

    ssl-inteligo.pl is an alias for inteligo.home.pl.
    inteligo.home.pl has address 89.161.215.140
    140.215.161.89.in-addr.arpa domain name pointer v42558.home.net.pl.
    inetnum: 89.161.192.0 - 89.161.255.255
    netname: HOMEPL
    descr: home.pl webhosting farm
    country: PL
    role: home.pl Network Administrators
    address: home.pl sp.j.
    address: Plac Rodla 9
    address: 70-419 Szczecin
    address: Poland
    nazwa domeny:

    ssl-inteligo.pl
    id abonenta: hmns224592 (osoba fizyczna)
    REGISTRAR: Home.pl Sp. J.

    Do tej pory takie phishingowe strony to raczej hostowane gdzieś za
    granicą widywałem...

    Jakie dane trzeba podać, żeby sobie zarejestrować domenę w home? I jak
    się płaci?

    MJ

  • 14. Data: 2007-07-16 07:47:03
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Michal Jankowski pisze:
    [...]

    > Jakie dane trzeba podać, żeby sobie zarejestrować domenę w home? I jak
    > się płaci?

    Sporo, ale zawsze można podać fałszywe.

    A fakturę wystawiają do 14 dni (więc na utrzymanie lewej strony starczy)

    KJ

  • 15. Data: 2007-07-16 08:16:21
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> writes:

    > A fakturę wystawiają do 14 dni (więc na utrzymanie lewej strony starczy)

    Aha, znaczy strona zaczyna działać przed zapłaceniem? To
    rzeczywiście...

    MJ

  • 16. Data: 2007-07-23 15:06:15
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 16 lipca 2007 10:16
    (autor Michal Jankowski
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <2...@c...fuw.edu.pl>):

    > Aha, znaczy strona zaczyna działać przed zapłaceniem?

    Nie zaczyna.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: p...@f...hu i...@h...pl n...@h...pl
    s...@w...pl o...@z...katowice.pl i...@b...pl s...@o...pl

  • 17. Data: 2007-07-23 15:32:37
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 23 Jul 2007 17:06:15 +0200,
    osoba podpisana: Wrak Tristana <n...@s...pl>
    napisała:
    > W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 16 lipca 2007 10:16
    > (autor Michal Jankowski
    > publikowane na pl.biznes.banki,
    > wasz znak: <2...@c...fuw.edu.pl>):

    > Nie zaczyna.

    "Poniższa procedura pozwoli na założenie konta typu Business Starter i
    uruchomienie procesu rejestracji oraz przetestowanie usługi w okresie
    próbnym. W trakcie 14-dniowego testu uzyskasz możliwość zapoznania się z
    funkcjonalnością usługi."

    Nie będe specjalnie konta dla Ciebie zakładał, ale jak brat (ze 2 lata
    temu zaczynał) to ZTCP działało.

    KJ

    A fanatic is a person who can't change his mind and won't change the subject.
    - Winston Churchill

  • 18. Data: 2007-07-23 15:39:53
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 23 lipca 2007 17:32
    (autor Kamil Jońca
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <s...@k...kjonca>):

> [...]
    > uruchomienie procesu rejestracji oraz przetestowanie usługi w okresie
    > próbnym. W trakcie 14-dniowego testu uzyskasz możliwość zapoznania się z

    Ano tak, nie pomyślałem o wersji serwera u nich. Bo domeny same jako takie
    nie zaczynały.

  • 19. Data: 2007-07-23 15:54:08
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Mon, 23 Jul 2007 15:32:37 +0000 (UTC), Kamil Jońca wrote:

> [...]
    > funkcjonalnością usługi."
    >
    > Nie będe specjalnie konta dla Ciebie zakładał, ale jak brat (ze 2 lata

    Samo konto na serwerze home.pl powinno działać od ręki, ale nie wydaje mi
    się, by przed płatnością rejestrowali domenę w NASK-u.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 20. Data: 2007-07-23 16:01:27
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 23 Jul 2007 17:39:53 +0200,
    napisała:
> [...]
    > wasz znak: <s...@k...kjonca>):

    > Ano tak, nie pomyślałem o wersji serwera u nich. Bo domeny same jako takie

    Co to znaczy 'zaczynały" Bo IIRC to było tak jak z serwerami - działało
    od razu, a p14 dniach przychodziła faktura.

    KJ

    The world is coming to an end. Please log off.