  • 1. Data: 2007-07-15 05:57:33
    Temat: Wiadomość od inteligo
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    Dostałem wiadomość od inteligo, którą przytaczam niżej. Problem w tym że ja
    nie mam konta w inteligo :)
    Czyżby nowa forma reklamy?
    pzdr
    GL

    Drogi Kliencie,
    Uwagę naszego oddziału ds. bezpieczeństwa przykuła duża ilość błędnych prób
    logowań na Twoje konto. W związku z tym musieliśmy przyjąć, że dostęp do
    Twojego konta posiadają osoby trzecie. Według regulaminu jest to zabronione.
    Zdecydowaliśmy się więc tymczasowo ustalić dodatkowy proces weryfikacji
    Twojej tożsamości aby zapewnić Ci bezpieczeństwo. Proszę użyj poniższego
    odnośnika aby przejść do procesu weryfikacji.
    http://www.inteligo.pl/weryfikacja_danych.htm
    Po pomyślnej weryfikacji Twoje konto będzie funkcjonować w normalny sposób i
    nie doświadczysz żadnych dodatkowych niedogodności.
    W przypadku zignorowania tej wiadomości zmuszeni będziemy, zgodnie z
    regulaminem, zawiesić Twoje konto do czasu osobistego wyjaśnienia sytuacji w
    naszej placówce.
    Z wyrazami szacunku,
    Zespół ds. Bezpieczeństwa Inteligo
    =========================
    Prosimy nie odpowiadać na tę wiadomość. Wiadomości przesyłane na
    tę skrzynkę e-mail nie są czytane, a serwis Inteligo nie odpowiada na
    nie. Aby uzyskać pomoc, zaloguj się do swojego konta Inteligo i kliknij
    łącze Pomoc.

  • 2. Data: 2007-07-15 06:04:40
    Temat: Re: Wiadomość od inteligo
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 15 Jul 2007 07:57:33 +0200,
    osoba podpisana: glang <g...@o...pl>
    napisała:
    [...]
    > Twojej tożsamości aby zapewnić Ci bezpieczeństwo. Proszę użyj poniższego
    > odnośnika aby przejść do procesu weryfikacji.
    > http://www.inteligo.pl/weryfikacja_danych.htm

    A na co tne odnośnik wskazuje ?

    KJ

    Biologia poucza, ze jeśli cię coś ugryzło, to niemal pewne, ze była to samica.

  • 3. Data: 2007-07-15 06:57:29
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "glang" <g...@o...pl> wrote in message

    > Dostałem wiadomość od inteligo, którą przytaczam niżej. Problem w tym że
    > ja nie mam konta w inteligo :)
    > Czyżby nowa forma reklamy?

    Raczej nowa forma ściągnięcia hasła od frajerów, tylko pechowo trafiło na
    bezinteligowca.

  • 4. Data: 2007-07-15 07:30:52
    Od: "fatrix" <f...@p...neostrada.pl>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał

    > W przypadku zignorowania tej wiadomości zmuszeni > będziemy, zgodnie z
    > regulaminem, zawiesić Twoje konto do czasu osobistego wyjaśnienia sytuacji
    > naszej placówce.

    To Inteligo ma placówki?

    > Z wyrazami szacunku,
    > Zespół ds. Bezpieczeństwa Inteligo

    i beż żadnych nazwisk?

    Od razu widać ze jakieś takieś dziwne. Weryfikacyjny adres nie istnieje (a
    nawet gdyby taki był to bez SSL'a).

    Może warto napisać info do Inteligo (tego prawdziwego).

    Pozdrawiam
    fatrix

  • 5. Data: 2007-07-15 07:35:22
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 15 Jul 2007 09:30:52 +0200,
    osoba podpisana: fatrix <f...@p...neostrada.pl>
    napisała:

    > Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał

    > To Inteligo ma placówki?

    Tak. I to całkiem sporo ;-) (Hint: pkobp)
    [...]
    > Może warto napisać info do Inteligo (tego prawdziwego).
    A tu zgoda.

    KJ

    można nie mieć nawet żadnego sensownego argumentu, a dzięki odpowiedniej
    gestykulacji stworzyć poczucie wiarygodności.
    Puls Biznesu

  • 6. Data: 2007-07-15 08:15:39
    Od: "fatrix" <f...@p...neostrada.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl> napisał

    > Tak. I to całkiem sporo ;-) (Hint: pkobp)

    Hehe, to wiedziałem.

    Ale IMO w PKO BP nei załatwisz niczego co tyczy się Inteligo (poza wnioskiem
    o otwarcie). Mi nawet PzO nie chciała powiedzieć salda dostępnego jak
    wpłacałem, ale to być moze zależy do miejsca.

    Pozdrawiam
    fatrix

  • 7. Data: 2007-07-15 15:30:16
    Od: g...@w...pl

    On 15 Lip, 10:15, "fatrix" <f...@p...neostrada.pl> wrote:
> [...]
    > o otwarcie). Mi nawet PzO nie chciała powiedzieć salda dostępnego jak
    > wpłacałem, ale to być moze zależy do miejsca.

    Inteligo nie ma placówek (ma siedzibę ale niedostępna dla klientów)
    a w PKO BP nie ma dostępu do rachunków Inteligo,
    poza mozliwością wpłaty i wypłaty przy użyciu karty Visa Inteligo i
    złożeniu wniosku o konto
    w oddziałach PKO BP nie ma możliwości sprawdzenia salda rachunku
    Inteligo.

  • 8. Data: 2007-07-15 16:22:34
    Od: g...@w...pl

    On 15 Lip, 17:30, g...@w...pl wrote:

> [...]
    > złożeniu wniosku o konto
    > w oddziałach PKO BP nie ma możliwości sprawdzenia salda rachunku

    a przy okazji możesz podać adres z którego to było wysłane?
    kiedyś miałam podobną wiaodmość, a że jestem klientem inteligo,
    zglosiłam to bezpośrednio do nich. potrzebny jest adres z którego było
    wysłane.
    mozesz podać?

  • 9. Data: 2007-07-15 20:08:34
    Od: "glang" <g...@o...pl>

[...]

    inteligo.małpa.inteligo.pl

    najciekawsze że jak pierwszy raz klinkąłem linka to pojawiła się strona a
    teraz wyskauje błąd

    pzdr
    GL

  • 10. Data: 2007-07-15 21:36:50
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    glang wrote:

    > inteligo.małpa.inteligo.pl

    adres email jest nieistotny, wydaje mi sie ze pytajacemu chodzilo
    o adres IP

    > najciekawsze że jak pierwszy raz klinkąłem linka to pojawiła się strona a
    > teraz wyskauje błąd

    najciekawsze jest to co bylo na tej stronie i czy serwer autentykowal
    sie certyfikatem