  • 1. Data: 2007-07-14 16:50:16
    Temat: znowu mBank i procedury
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Telefon do mBanku w celu ustanowienia pelnomocnictwa.
    Najpierw zidentyfikowala si w systemie wlascielka rachunku. Nawiasem
    mowiac ta identyfikacja to lipa. Jesli zna sie telekod, to jesli zna sie
    wlasciela rachunku to nastepne pytania to pikus.
    Potem poproszono o dane osoby ktorej miano tego udzielic pelnomocnictwa
    udzielic.
    No i w pewnym momencie mOsoba powiedziala glosem automatu:

    -Niestety, weryfikacja przebiegla negatywnie, prosze skontaktowac sie z
    mBankiem w celu wyjasnienia sprawy.
    -No przeciez sie wlasnie kontaktujemy, o co chodzi?
    -Niestety, tego nie moge powiedziec. Prosze osobe upowazniana o kontakt
    z mBankiem.
    -Ale o co chodzi?
    -Niestety, tego nie moge powiedziec. Prosze osobe upowazniana o kontakt
    z mBankiem.
    itd jakby automat gadal.

    Jak sie domyslili, upowazniony w miedzyczasie wymienil dowod osobisty.
    Wiec mOsobie nie zgadzalo sie w systemie.
    - Czy chodzi o numer dowodu?
    -Niestety, tego nie moge powiedziec. Prosze osobe upowazniana o kontakt
    z mBankiem.
    -Ale co by bylo, gdyby upawazniana osoba nie miala rachunku w mBanku...?
    -Niestety, tego nie moge powiedziec. Prosze osobe upowazniana o kontakt
    z mBankiem.
    -OK, do widzenia.

    Niestety, osoba upowazniana jest poza domem, a z mBanku korzysta
    'internetowo', do swojego telekodu bedzie miala dostep dopiero za 2
    tygodnie, jak wroci do domu.
    Czyli pewnie w sumie kilka tygodni zwloki...

    ech, znowu te kretynskie procedury...

    TA

  • 2. Data: 2007-07-14 17:25:05
    Temat: Re: znowu mBank i procedury
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    T...@s...in.the.world napisał(a):
    > ech, znowu te kretynskie procedury...

    Lekarstwo jest proste i skuteczne. Zmienic macBank na jakis normalny
    bank. To tylko kilka PLN (albo i nie) miesiecznie a przynajmniej ma sie
    spokojna glowe.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2007-07-14 17:30:48
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <f7b0v1$lj8$1@atlantis.news.tpi.pl>, Mithos <f...@a...pl>
    wrote:

    > Lekarstwo jest proste i skuteczne. Zmienic macBank na jakis normalny
    > bank. To tylko kilka PLN (albo i nie) miesiecznie a przynajmniej ma sie
    > spokojna glowe.

    Niestety.
    Po pierwsze ma ten Supermarket Funduszy Inwestycyjnych.
    Po drugie wygodny interface www dzialajacy rowniez pod niewindowsem.
    Po trzecie (ja) mam tam KK z dosc wysokim limitem i nie chce mi sie
    zaczynac procedury w innym banku, zwlaszcza, ze nie pracuje na etacie.

    TA

  • 4. Data: 2007-07-14 17:37:18
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    T...@s...in.the.world napisał(a):
    > Po pierwsze ma ten Supermarket Funduszy Inwestycyjnych.

    Taki sam jest w Multi.

    > Po drugie wygodny interface www dzialajacy rowniez pod niewindowsem.

    Imo Multi ma lepszy.

    > Po trzecie (ja) mam tam KK z dosc wysokim limitem i nie chce mi sie
    > zaczynac procedury w innym banku, zwlaszcza, ze nie pracuje na etacie.

    Akurat jest wiele miejsc, gdzie nie pracujac na etacie przeniesiesz KK.

    Poza tym zawsze mozna oddzielic KK od ROR czy funduszy. Ja mam 4 konta z
    czego dwa aktywne (Multi i Citi) oraz dwa uspione, calkowicie darmowe
    (mbank i Inteligo), ktore w zasadzie moge zamknac ale skoro nic za nie
    place to kiedys moga sie przydac. Do tego mam jeszcze 2 x KK w bankach
    gdzie konta nie posiadam. I jakos zyje, chociaz prawde mowiac niebawem
    planuje cos z tym zrobic i ograniczyc cala swoja bankowosc :)

    mBank jaki jest sam widzisz. Jak dla mnie szkoda nerwow (zwlaszcza, ze
    np konto Citidirect tez moze byc darmowe, a jakos obslugi przez
    konsultanta to zupelnie inna klasa).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 5. Data: 2007-07-14 17:39:58
    Od: Ra <w.stopce>

    T...@s...in.the.world napisał(a):
    > Witam,
    > Telefon do mBanku w celu ustanowienia pelnomocnictwa.
    do mnie dzowniła kobieta z millennium w sprawie kk ale ze słowem kk
    kojarzy mi się citi. Szybko i pewnie odpowiadałem na pytania
    weryfikacyjne ale na koniec chyba ze 3x zaprzeczyłem że mam kredyt
    hipoteczny u nich. Była tak szczerze zdziwiona/zszkowoana moją pewnością
    siebie że zacząłem się zastanawiac o co chodzi i potwierdziłem że
    faktycznie posiadam takowy