  • 1. Data: 2007-07-14 18:53:08
    Temat: VWB posypal sie :)
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Mam nadzieję, że nie stawiają wszystkiego na nowo :)

    http://img249.imageshack.us/img249/3512/vwbra2.png

  • 2. Data: 2007-07-14 19:47:05
    Temat: Re: VWB posypal sie :)
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <1...@4...com>,
    "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl> wrote:

    > imageshack

    E, chyba dziala...

    TA

  • 3. Data: 2007-07-14 19:56:33
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    <r...@a...net.pl> wrote in message
    Mam nadzieję, że nie stawiają wszystkiego na nowo :)

    A wystarczyło czytać pocztę z banku i komunikaty :-)

    'Volkswagen Bank direct uprzejmie informuje, że od godziny 17.00 w sobotę 14
    lipca br. do godziny 9.00 w niedzielę 15 lipca br. prowadzone będą niezbędne
    prace techniczne w systemach obsługi rachunków. W tym czasie logowanie oraz
    dostęp do rachunków za pomocą internetu oraz telefonu dla Klientów
    indywidualnych oraz biznesowych nie będzie możliwy. Bardzo prosimy o
    wcześniejszą realizację planowanych na ten czas dyspozycji.
    Przepraszamy za wszelkie utrudnienia i niedogodności.'

    vide
    http://www.vwbankdirect.pl/prace1307.html

    TomekD

  • 4. Data: 2007-07-16 14:24:23
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sat, 14 Jul 2007 21:56:33 +0200, w <f7b9pj$kj4$1@news.onet.pl>, "TomekD"
    <t...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > A wystarczyło czytać pocztę z banku i komunikaty :-)

    Ciężko czyta się pocztę, gdy nie można tam się dostać :).

> [...]
    > wcześniejszą realizację planowanych na ten czas dyspozycji.
    > Przepraszamy za wszelkie utrudnienia i niedogodności.'

    A wydawałoby się, że nie jest trudno umieścić taki komunikat zamiast strony
    logowania...