  • 21. Data: 2004-11-02 10:56:26
    Temat: Re: Weekendowy przelew
    Od: "js18" <j...@g...pl>

    Spokojnie...:))
    Mam jeszcze jedno pytanie. Co sie dzieje z kwotą przelewu przez te 3 dni. Na
    czyim koncie one procentują?

  • 22. Data: 2004-11-02 11:06:42
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Glenn wrote:

    > To może mamy inny mbank, bo jak kasa była w mbanku o 12, to ją miałam
    > na koncie ok. 12.30.

    Widac ja nie jestem mega vipem jak Ty i kase mam dopiero pozniej ( jak juz
    zalatwia tych wszystkich vipow to dopiero ksieguja kase na moim koncie. Stad
    pewnie to opoznienie rzedu 1,5h ).

    Nigdy nie mialem pieniadzy wczesniej niz ok 13.30, pomimo ze byly wyslane
    dzien wczesniej ( wiec na pewno przyszly pierwsza sesja ).

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    mithos(at)op.No.More.Spam.polska

  • 23. Data: 2004-11-02 11:07:29
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > zalatwia tych wszystkich vipow to dopiero ksieguja kase na moim koncie.

    To tych "mega vipów" jest więcej - patrz post Marcina. Z resztą księgowanie
    odbywa się automatycznie.

  • 24. Data: 2004-11-02 11:10:08
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Mam jeszcze jedno pytanie. Co sie dzieje z kwotą przelewu przez te 3 dni.
    Na
    > czyim koncie one procentują?

    Jeżeli nie wyszły z Lukasa, to na plusie jest Lukas. A jak wyszły i doszły
    do mbanku, to mbank.

  • 25. Data: 2004-11-02 11:24:34
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Glenn wrote:

    > To tych "mega vipów" jest więcej - patrz post Marcina. Z resztą
    > księgowanie odbywa się automatycznie.

    Ja tylko mowie jak jest u mnie. I widze zreszta, ze nie tylko u mnie.

    pozdrawiam

  • 26. Data: 2004-11-02 11:26:16
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Ja tylko mowie jak jest u mnie. I widze zreszta, ze nie tylko u mnie.

    Ja robie to samo. I jak widać, tak jest nie tylko u mnie :-) A tak poważnie,
    to pewnie różnice biorą się z tego, że przelewy przychodzą z różnych
    banków - chociaż mnie się zdarza wysyłac z różnych i opóźnienia 1,5h jeszcze
    nie było.

  • 27. Data: 2004-11-02 11:42:33
    Od: "Paweł" <t...@o...pl>

    > To może mamy inny mbank, bo jak kasa była w mbanku o 12, to ją miałam na
    > koncie ok. 12.30.

    no i musisz się jak zwykle spierać :-)

    akurat obserwuję to niekorzystne dla mnie mocno zjawisko w mbanku od dawna
    i jest to potwierdzony naukowo fakt, że przelewy przychodzące pojawiają sie
    w mbanku coraz później

    najpierw były to okolice godziny 12

    potem 12.30

    a teraz bardzo często się zdarza że dopiero po 13-tej są widoczne na koncie

    wiem co mówię bo mam po kilka - kilkanaście przelewów przychodzących
    dziennie i jest to dla mnie wybitnie niekorzystne opóxnienie - poczta
    przyjmuje mi priorytetowe przesyłki do 15-tej i mam coraz mniej czasu by
    sprawdzić kto zapłacił i komu wysłac

  • 28. Data: 2004-11-02 11:49:56
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    on 2004-11-02 12:42 Paweł said the following:
    [...]

    > najpierw były to okolice godziny 12
    >
    > potem 12.30
    >
    > a teraz bardzo często się zdarza że dopiero po 13-tej są widoczne na koncie

    Niestety, mogę tylko potwierdzić.
    A propos przelewów. Puściłem 2 z Multi do Ing i Inteligo. Żadnego
    jeszcze nie ma. Może ktoś potwierdzic zaprzeczyć?
    KJ

  • 29. Data: 2004-11-02 11:51:06
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > no i musisz się jak zwykle spierać :-)

    Jeżeli nazywasz tak opisanie własnych doświadczeń, to niech Ci będzie.
    Mithos i Seba się nie "spierają" jak rozumiem?

> [...]
    > i jest to potwierdzony naukowo fakt, że przelewy przychodzące pojawiają

    No to mamy inne doświadczenia. Tyle, że ja swoich nie nazywam "naukowo
    potwierdzonym faktem" :-)

    > najpierw były to okolice godziny 12
    >
    > potem 12.30

    Z moich obserwacji wynika, że najczęsciej jest to 12.30. Natomiast opisywany
    poślizg 1,5 godzinny jeszcze mi się nie zdarzył. Nie wykluczam, że mógł się
    zdarzyć komus innemu, ale opisywanie tego jako normę uważam za
    nieporozumienie.

  • 30. Data: 2004-11-02 11:51:11
    Od: "js18" <j...@g...pl>

    Jest 12.50 i przelewu nadal nie ma...:))