  • 11. Data: 2004-11-02 10:11:04
    Temat: Re: Weekendowy przelew
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    news:cm7fsq$hp2$1@news.onet.pl...
> [...]
    Twój przelew pojawi się w mbanku
    > dzisiaj (pewnie po 12). Nikt nic celowo nie opóźniał.

    po 13:30

  • 12. Data: 2004-11-02 10:12:30
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > po 13:30

    Bo?

  • 13. Data: 2004-11-02 10:31:03
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Bo?
    bo po 13:30

  • 14. Data: 2004-11-02 10:34:56
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > bo po 13:30

    Aha, czyli tak sobie piszesz, żeby pisać. Tylko, że pierwsza sesja
    przychodząca jest w mbanku o 12, następna o 15 - więc nie wprowadzaj w błąd,
    ok?

  • 15. Data: 2004-11-02 10:39:48
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Glenn wrote:

    > Aha, czyli tak sobie piszesz, żeby pisać. Tylko, że pierwsza sesja
    > przychodząca jest w mbanku o 12, następna o 15 - więc nie wprowadzaj
    > w błąd, ok?

    Sesja przychodzaca moze byc i o 12 ale pieniadze na koncie pojawiaja sie
    dopiero po 13 ( wlasnie cos ok 13.30 ). Analogicznie z sesja o 15 (
    pieniadze sa widoczne dopiero okolo 16.30 ). Przynajmniej tak jest u mnie.

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    mithos(at)op.No.More.Spam.polska

  • 16. Data: 2004-11-02 10:40:12
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Sesja przychodzaca moze byc i o 12 ale pieniadze na koncie pojawiaja sie
    > dopiero po 13 ( wlasnie cos ok 13.30 ). Analogicznie z sesja o 15 (
    > pieniadze sa widoczne dopiero okolo 16.30 ). Przynajmniej tak jest u mnie.

    To może mamy inny mbank, bo jak kasa była w mbanku o 12, to ją miałam na
    koncie ok. 12.30.

  • 17. Data: 2004-11-02 10:43:31
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > To może mamy inny mbank, bo jak kasa była w mbanku o 12, to ją miałam na
    > koncie ok. 12.30.

    jasne tak se tlumacz, Mithos ma racje tak jak ja.

  • 18. Data: 2004-11-02 10:45:28
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > jasne tak se tlumacz, Mithos ma racje tak jak ja.

    Nigdy jeszcze nie miałam opóźnienia rzędu 1,5 godziny w księgowaniu danej
    sesji, więc nic "se nie muszę tłumaczyć" jak to byłeś uprzejmy napisać.

  • 19. Data: 2004-11-02 10:51:27
    Od: Marcin <k...@o...pl>

    Glenn napisał(a):

    > To może mamy inny mbank, bo jak kasa była w mbanku o 12, to ją miałam na
    > koncie ok. 12.30.

    A u mnie ostatni przelew wykonany pomiędzy Inteligo a mBankiem pokazał
    się ok. 15.30. ...... jest tylko małe "ale" ..... zlecony był dzień
    wcześniej więc chyba powinien pójść pierwszą sesją.

    Marcin

  • 20. Data: 2004-11-02 10:54:08
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A u mnie ostatni przelew wykonany pomiędzy Inteligo a mBankiem pokazał
    > się ok. 15.30. ......

    Według teorii tandemu Mithos&Seba nie miał prawa :-) Powinien być o 16:30
    :-)

    >jest tylko małe "ale" ..... zlecony był dzień
    > wcześniej więc chyba powinien pójść pierwszą sesją.

    Tyle, że pewności co do tego nie ma.