    From: devnull <d...@n...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Wedrowka ludow mBank -> VWBd.
    Date: Fri, 06 Feb 2004 14:32:12 +0100

    On Thu, 5 Feb 2004 16:05:00 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >mBank = wydzial bankowosci elektronicznej BRE Banku.
    >BRE Bank juz notowany. Tak jak Commerzbank...

    Krecisz, dobrze wiesz, ze mbank mial byc notowany oddzielnie.
    A co z Bankiem Czestochowa? Co z nim zrobil BRE?

    >Czy ja musze ci takie oczywistosci tlumaczyc? aaagh ;) To moj ostatni w tym

    A czy ja musze...?

    >W dlugim terminie. A wtedy mozna jeszcze duzo zrobic.

    Juz bez nas.

    >zloz papiery do BRE. Lachowski zawsze stawial na mlodych i pomyslowych. Z
    >pewnoscia cie zatrudni ;)

    Ciekawe, ze Ciebie jeszcze nie zatrudnil. ;) Robilbys mu codziennie prasowki.
    :)

    >Khem. Poszukaj w archiwum i zobacz ile inwestorzy musza czekac lat zeby im
    >sie te inwestycje zwrocily.

    W przypadku BRE 8 lat przy obecnej koniunkturze - czyli nawet lepiej niz
    mowilem 10-20 lat. Dlaczego wiec z mbanku chca zrobic wyjatek?
    Ci co czekaja wiecej, albo za duzo zaplacili za bank, albo bank jest zle
    zarzadzany i wymaga restrukturyzacji.
    Zreszta to sa wszystko przewidywania, a jak bedzie zobaczymy, w koncu wchodzimy
    do unii. ;)

    dn