  • 11. Data: 2003-07-08 09:37:28
    Temat: Re: Wazne pytanie
    Od: "BK" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Darek" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:bee2ei$rv8$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > Czyli z tego wynika ze twoja znajoma dostanie 45 tys. nieoprocentowanego
    > kredytu na 25 lat (50 tys. - 10%); przeciez wy im nic nie dajecie (zadnej
    > kasy w takim przypadku) wiec wytlumacz mi na czym niby maja zarobic? Po
    > prostu przeczytajcie umowe (ale pewnie wam jej nie dadza do przeczytania
    > przed podpisaniem) i przestancie wierzyc w takie glupoty.
    > sa 2 mozliwosci: Albo trafiliscie na glupkow ktorzy rozdaja pieniadze
    > albo liczcie sie z utrata 5 tys. PLN
    >
    > Po prostu smiechu warte i tyle.
    > Zdradz prosze co to za rewelacyjna firma moze ja tez bym wzial tam kredyt.

    W tej chwili nie posiadam wiecej danych, bo znajoma pojechala do ich
    siedziby zasiegnac wiecej informacji. Na razie nie znam rowniez ich nazwy i
    adresu. Jak znajoma jutro wroci do pracy, to podziele sie z wami dokladnymi
    danymi.

  • 12. Data: 2003-07-08 09:42:50
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    Użytkownik "MM" <m...@s...pl> napisał w wiadomości

    > nie do konca - przeciez beda splacac 50 tys a dostana 45 tys...
    OK. poprawilem sie juz. przez 25 lat oprocentowanie stale 0,8557% rocznie.
    Po prostu RAJ.

  • 13. Data: 2003-07-08 09:45:06
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    kredyt.
    Oczywiscie z tym braniem tam kredytu to byl zart. Nigdy w zyciu.
    Mam juz zalatwiony kredyt w KB (moim zdaniem najlepszy obecnie na rynku w
    PLN jesli udzial wlasny >= 40%)

> [...]
    > siedziby zasiegnac wiecej informacji. Na razie nie znam rowniez ich nazwy
    > adresu. Jak znajoma jutro wroci do pracy, to podziele sie z wami
    Jesli twoja znajoma chce spac spokojnie i nie stracic kaski to niech idzie
    do banku. PKO BP lub KB.

  • 14. Data: 2003-07-08 15:39:34
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    > 1. PKO BP (pewna oferta), oprocentowanie 6,3%, co daje laczna kwote do
    > splaty (raty + odsetki) po 25 latach 89.506,25 zl, przy zalozeniu
    > niezmiennej stopy procentowej.

    to jest kredyt w zl? jakie sa oplaty?

    > 2. Jakies towarzystwo finansowe (podejrzana oferta), oprocentowanie 10% od
    > kwoty kredytu, placone w momencie jego udzielenia, co daje laczna kwote do
    > splaty po 25 latach 55.000,00 zl.

    brzmi strasznie podejrzanie. ja bym w to nie wchodzila:(

  • 15. Data: 2003-07-08 18:19:41
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Darek wrote:
    > Jesli twoja znajoma chce spac spokojnie i nie stracic kaski to niech
    > idzie do banku. PKO BP lub KB.

    W sumie - do któregokolwiek banku ;)
    I tak będzie lepiej niż ten szemrany kredyt.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl