  • 1. Data: 2003-07-08 06:45:57
    Temat: Re: goraca prosba - tabela aktywow i pasywow z gazety bankowej
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    janke wrote:
    > ps prosze mi wybaczyc manipulacje przy godzinie wyslania
    wiadomosci -
    > uczynilem to specjalnie, by ogloszenie ukazalo sie w jakiejs
    > "poczytnej" porze, tym bardziej, ze na wymienionej tabeli bardzo mi
    > zalezy. nie spamuje na grupe, w zwiazku z czym mysle, ze zostanie mi
    > to wybaczone. jeszcze raz pozdrawiam wszytskich

    A czy rtakich tabel nie publikuja w kazdym numerze GB?
    Wystarczy wiec a) kupic jeden egzemplarz b) isc do biblioeki i
    skserowac.
    To tak - gdyby nikt ci nie przyslal ;)

  • 2. Data: 2003-07-08 08:39:59
    Od: "janke" <j...@p...fm>

    witam Grupe
    mam serdeczna prosbe - czy ktos bedacy w posiadaniu ostatnich nrow GAZETY
    BANKOWEJ moglby mi przeslac na skrzynke skan tabeli AKTYWA I PASYWA BANKOW ?
    lub z bodaj przed-przedostatniej GAZETY BANKOWEJ tabele bedaca rankingiem
    bankow (obie czesci)?
    z gory serdecznie dziekuje za pomoc
    pozdrawiam
    zbyszko janke