  • 1. Data: 2003-07-08 06:35:01
    Temat: mBank + Multi
    Od: Kuba <j...@y...com>

    Jestem od wczoraj "szczęśliwym" posiadaczem
    Multikonta My. Pierwszą rzeczą, której dokonałem
    był przelew 5 zł z mBanku, żeby "sprawdzić czy działa".
    I cóż widzę? Mimo że Multi i mBank to "jedna mańka"
    (tylko layout internetowy trochę inny) to przelewy chyba
    puszczają przez KIR! Nie sądzę aby w obrębie jednego
    BRE nie było możliwości on-lineowych przelewów (jak np.
    eMax <-> eKonto). A może jest jakiś prawny wymóg?

    K.

  • 2. Data: 2003-07-08 06:44:38
    Temat: Re: mBank + Multi
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Kuba wrote:
    > (tylko layout internetowy trochę inny) to przelewy chyba
    > puszczają przez KIR! Nie sądzę aby w obrębie jednego
    > BRE nie było możliwości on-lineowych przelewów (jak np.
    > eMax <-> eKonto). A może jest jakiś prawny wymóg?

    No, roznic w tych systemach troche chyba jest ;)
    1) Nie ma mozliwosci przelewow on-line
    2) Przelewy ida tak jak w KIRze (ale nie wiem czy ida na 100% przez
    KIR)
    3) Prawnego wymogu raczej nie ma. Tak sobiewymysli bank - bo na
    przyklad nie chcial laczenia dwoch systemow.
    4) Tak jest i musisz sie przyzwyczaic. Traktuj te banki jako dwie
    odrebne instytucje finansowe

  • 3. Data: 2003-07-08 06:57:19
    Od: Kuba <j...@y...com>

    > 3) Prawnego wymogu raczej nie ma. Tak sobiewymysli bank - bo na
    > przyklad nie chcial laczenia dwoch systemow.

    # host moj.multibank.pl
    moj.multibank.pl has address 193.41.230.82

    # host www.mbank.com.pl
    www.mbank.com.pl has address 193.41.230.81

    tiaaa systemy wogóleeee nie są połączone :))))))

    "padaka" switcha i oba systemy leżą :)

    K.

  • 4. Data: 2003-07-08 07:19:35
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Kuba wrote:
    > tiaaa systemy wogóleeee nie są połączone :))))))
    >
    > "padaka" switcha i oba systemy leżą :)

    Ty piszesz o systemie bankowym, czy serwerze na ktorym sa strony WWW?

  • 5. Data: 2003-07-08 07:21:29
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Kuba wrote:
    > tiaaa systemy wogóleeee nie są połączone :))))))

    P.S. A zauwazyles, ze przerwy konserwacyjne to oba banki maja w roznym
    czasie? he he he

  • 6. Data: 2003-07-08 08:26:57
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Cicho, on sie chyba zna ;-)

  • 7. Data: 2003-07-08 08:52:49
    Od: "Marcin Ozdzinski" <m...@W...simplusnet.pl>

    > P.S. A zauwazyles, ze przerwy konserwacyjne to oba banki maja w roznym
    > czasie? he he he
    Czasami w tym samym ...
    Np ostatnio przy przejściu kart Multi na euro.
    Co ciekawe w mBanku wiele sygnałów wskazuje że do tego czasu KK też były
    przeliczane
    w USD :))
    A mBank milczy ...