  • 121. Data: 2005-04-25 09:06:47
    Temat: Re: Warto zabezpieczać numerek CVV2?
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Użytkownik podpisany jako *trainer* napisał:

    > nigdy o tym nie pisali, kiedyś rzeczywiście sie dało a potem przestało
    > (próbowałem).
    > spróbuj doładować np. tlenofon kwotą 1zł - ryzyko małe a eksperyment
    > rozwieje wątpliwości

    Heh, nie będę zakładał rachunku, żeby sprawdzić czy tą VE można płacić
    przez neta ;-) Ale skoro Ty próbowałeś to już raczej wszystko jasne.

    Gree

  • 122. Data: 2005-04-25 09:30:11
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Użytkownik podpisany jako *Wojciech Nawara* napisał:

    > Zwłaszcza te przelewy są przyjazne. Oferta mnie zainteresowała, więc
    > zobaczyłem sobie demo. Aby wykonać przelew jednorazowy, trzeba
    > najpierw dodać kontrahenta, a dopiero później można wykonać przelew...
    > Następnie kontrahenta można usunąć. Intuicyjne, jak cholera...

    Jak ktoś sprzedaje/kupuje np. na Allegro to takie wyjście może być
    niewątpliwie uciążliwe, aczkolwiek - jeśli się nie korzysta często z
    jednorazówek - IMO z tym systemem da się żyć. Szkoda tylko, że na VE
    MO/TO/IO zablokowane.

    Gree

  • 123. Data: 2005-04-25 10:50:53
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > na ten przykład:
    >
    > - VE inteligo, płaska, debetowa, z możliwością płacenia zdalnego
    > - mBank, kredytowa VE, płaska, kredytowa, bez możliwości płacenia przez net
    > - MultiBank Visa Classic, wypukła, z możliwością płacenia przez net, ale
    > debetowa

    No to do kompletu brakuje jeszcze tylko wypukłej
    kredytowej/debetowej bez możliwosci płacenia zdalnego ;-D

  • 124. Data: 2005-04-25 11:00:55
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    S.T. napisał(a):

    > No to do kompletu brakuje jeszcze tylko wypukłej
    > kredytowej/debetowej bez możliwosci płacenia zdalnego ;-D

    No i właśnie chyba jedynie to nie występuje w naturze :-)

  • 125. Data: 2005-04-25 11:07:02
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    August napisał(a):

    > Raz pozyczyłem, oczywiście nic nie zdziałałem chcąc zapłacić za telefon
    > (Heyah*)
    > Dużo sklepów ją blokuje ?
    >
    > * Zablokowane na wniosek PKOBP - koszmar :-)

    Jeszcze raz i powoli. Skąd wniosek, że zablokowane na wniosek PKO BP i
    gdzie chciałeś dokonać zakupu?

  • 126. Data: 2005-04-25 11:08:07
    Od: "August" <@www.augustowski.org>

    W artykule news:d4g5mh$ptb$1@news.elsat.net.pl grupowicz Wojciech Nawara

    --
    S pozdravem,
    August

  • 127. Data: 2005-04-25 11:20:12
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    August napisał(a):

    > Sklep Heyah.

    > "
    > Nie można dokonać płatności przy użyciu kart elektronicznych MAESTRO,
    > POLCARD BIS oraz kartami wydanymi przez PKO BP*) w tym kart Inteligo*)
    >

    > *) blokada na wniosek banku PKO BP "

    A to mnie zdziwiłeś... Mnie to śmierdzi fraudami...

  • 128. Data: 2005-04-25 11:22:56
    Od: "August" <@www.augustowski.org>

    W artykule news:d4ij0l$506$1@news.elsat.net.pl grupowicz Wojciech Nawara
    napisał:

    > Jeszcze raz i powoli.

    Ok, nie spieszy mi się

    > Skąd wniosek, że zablokowane na wniosek PKO BP i
    > gdzie chciałeś dokonać zakupu?

    Sklep Heyah.
    Musisz się przebić przez hasło jednorazowe przez sms lub maila i przejść do
    części transakcyjnej Polcardu
    i otrzymujesz:

    "

  • 129. Data: 2005-04-25 11:33:23
    Od: "August" <@www.augustowski.org>

    W artykule news:d4ijpb$52u$1@news.elsat.net.pl grupowicz Wojciech Nawara
    napisał:

    > A to mnie zdziwiłeś... Mnie to śmierdzi fraudami...

    Albo Inteligo woli kręcić obracać pieniędzmi bezpośrednio ze swojego konta
    na konto Heyah w Inteligo.
    (Vide : ostatni post o doładowyaniu z Simplusem) i tym broni się przed
    wypływaniem pieniędzy klientów z ich obiegu .
    Tyle że ja to zastrzeżenie widziałem chyba jeszcze przed październikiem
    2004.
    --
    S pozdravem,
    August

  • 130. Data: 2005-04-25 11:36:19
    Od: "August" <@www.augustowski.org>

    W artykule news:d4ikfv$cf3$1@nemesis.news.tpi.pl grupowicz August napisał:

    > Tyle że ja to zastrzeżenie widziałem chyba jeszcze przed październikiem
    > 2004.

    Sorry, przed styczniem 2005.

    --
    S pozdravem,