  • 1. Data: 2005-04-23 22:25:08
    Temat: inteligo pad
    Od: "apollyon" <a...@n...com>

    Witam
    Czy oni maja jakas standardowa przerwe w godzinach nocnych bo o 00:23
    pojawil sie komunikat
    W chwili obecnej nie ma możliwości korzystania z serwisu WWW.

    czy moze im siadl system

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2005-04-23 22:32:43
    Temat: Re: inteligo pad
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    apollyon wrote:
    > Witam
    > Czy oni maja jakas standardowa przerwe w godzinach nocnych bo o 00:23
    > pojawil sie komunikat
    > W chwili obecnej nie ma możliwości korzystania z serwisu WWW.

    Przetwarzanie danych.
    Od północy do...(a to już różnie) inteligo jak i większośc banków ma
    sprzątanie po dniu poprzednim i jest zamknięta :)

  • 3. Data: 2005-04-23 22:33:13
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Użytkownik podpisany jako *apollyon* napisał:

> [...]
    > pojawil sie komunikat
    > W chwili obecnej nie ma możliwości korzystania z serwisu WWW.

    Nie padł. W godzinach nocnych (od 0:00 do 1:00 - tak pisze w FAQ) jest
    aktualizacja danych.

    Gree

  • 4. Data: 2005-04-23 22:38:22
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Gree napisał(a):

    > Nie padł. W godzinach nocnych (od 0:00 do 1:00 - tak pisze w FAQ) jest
    > aktualizacja danych.

    Co doskonale koresponduje z zapisem na stronie
    http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_do
    step.htm

    "Posiadając konto internetowe Inteligo możesz 24 godziny na dobę przez
    Internet i telefon zarządzać gotówką"

    M.

  • 5. Data: 2005-04-23 22:40:51
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Użytkownik podpisany jako *Maciej Bebenek* napisał:

> [...]
    step.htm

    > "Posiadając konto internetowe Inteligo możesz 24 godziny na dobę przez

    Ee - czepiasz się :-P

    Gree

  • 6. Data: 2005-04-24 07:56:32
    Temat: Nocne przerwy w bankach (Re: inteligo pad)
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> writes:

    > Przetwarzanie danych.
    > Od północy do...(a to już różnie) inteligo jak i większośc banków ma
    > sprzątanie po dniu poprzednim i jest zamknięta :)

    A czy sprawdzal ktos, jak takie przerwy na przetwarzanie - cokolwiek
    by to mialo znaczyc, przeciez w innych godzinach tez przetwarzaja 8-)
    - wplywaja na dzialanie kart roznych bankow?

    Znaczy, czy w czasie takiej przerwy mozna placic kartami danego banku
    (debetowymi, kredytowymi, ...)?

    MJ

  • 7. Data: 2005-04-24 11:39:14
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    witek <w...@g...pl.spam.invalid> wrote:
    > Przetwarzanie danych.
    > Od północy do...(a to już różnie) inteligo jak i większośc banków ma
    > sprzątanie po dniu poprzednim i jest zamknięta :)

    Wiekszosc powiadasz? ;) hehehe - niech i tak bedzie.
    Ale jest mniejszosc, ktorta sobie doskonale z tym radzi.
    Dla mnie kuriozum jest jednak brak mozliwosci zakladania lokat po
    ktorejs godzinie lub w niektore dni i inne takie ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 8. Data: 2005-04-24 11:44:17
    Temat: Re: Nocne przerwy w bankach (Re: inteligo pad)
    Od: Przemyslaw Kowalik <p...@A...pl>

    Michal Jankowski napisał(a):

> [...]
    > - wplywaja na dzialanie kart roznych bankow?
    >
    > Znaczy, czy w czasie takiej przerwy mozna placic kartami danego banku

    Jeżeli chodzi o płaskacze, to chyba bywa, że nie można.
    W przypadku Inteliga jest własnie tak:

    http://www.inteligo.pl/infosite/faq/pomoc_faq-serwis
    -www-wap-telefoniczny.htm

    Usługi konta Inteligo są dostępne 24 godziny na dobę, przez cały rok.
    Jedynie w czasie potrzebnym na tzw. przetwarzanie danych, co ma miejsce
    codziennie między godziną 0:00 a 1:00 czasu polskiego, funkcjonalność
    jest ograniczona. W tym czasie można dokonywać niektórych czynności
    administracyjnych z pomocą konsultanta przez telefon oraz nie można
    korzystać z kart Inteligo. Przerwa trwa ok. 15 minut.

    AFAIR jak istniał Handlobang, to ci mieli przerwę bodajże 4 godziny - po
    prostu sama radość dla kogoś, kto się znajdował w strefie czasowej, w
    której był to środek dnia, a nie środek nocy :-P.

    Przemek