  • 131. Data: 2005-04-25 11:51:49
    Temat: Re: Warto zabezpieczać numerek CVV2?
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    August napisał(a):

    > Albo Inteligo woli kręcić obracać pieniędzmi bezpośrednio ze swojego konta
    > na konto Heyah w Inteligo.

    Wątpię, gdyż nie każdy klient PKO BP ma konto inteligo (na przykład
    kredytówki PKO BP), a zastrzeżenie dotyczy wszystkich kart wydawanych
    przez PKO BP.

    Poza tym istnieje wiele miejsc, w których można płacić via karta i
    "Płacę z inteligo" i PKO nie utrudnia płatności kartą płatniczą inteligo.

    Dalej wydaje mi się, że może chodzić o kłopoty związane z fraudami.

  • 132. Data: 2005-04-25 12:01:23
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-04-25 13:00- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy
    Wojciech Nawara, wyłuszczający(a) się następująco:

    > No i właśnie chyba jedynie to nie występuje w naturze :-)

    W kk Multibanku IMHO można wyłączyć każdy kanał, a więc także możliwości
    płacenia zdalnego.

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 133. Data: 2005-04-26 06:39:08
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 25 Apr 2005 08:56:58 +0200, Wojciech Nawara napisał(a):

    > Zwłaszcza te przelewy są przyjazne. Oferta mnie zainteresowała, więc
    > zobaczyłem sobie demo. Aby wykonać przelew jednorazowy, trzeba najpierw
    > dodać kontrahenta, a dopiero później można wykonać przelew... Następnie

    Dodać należy, że ten ich pseudointernetowy system działa wyłącznie pod
    windowsami - pod linuxem jest praktycznie bezużyteczny... Do tego faktycznie
    upierdliwy jak diabli. Jedyne co mnie trzymało przy tamtym banku to
    bezprowizyjne pobieranie gotówki, ale w końcu sobie policzyłem że tych 8PLN
    to zdecydowanie za dużo :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 134. Data: 2005-05-08 17:02:45
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    GieTeGie <t...@w...pl> wrote:
    > Więc pytam o przypadki w których warto mieć KK.
    > Na razie są podróże i zachodnie wypożyczalnie samochodów, możliwość
    > załatwienia transakcji telefonicznie przez kasjerkę w przypadku blokady
    > terminalu, możliwość trzymania środków na bardziej oprocentowanym
    > rachunku i jeszcze zniżki i rabaty na niektóre usługi. Co jeszcze?

    A to mało?

    --
    Works of art, painted black,
    Magniloquent, bleeding dark,

  • 135. Data: 2005-05-08 17:04:18
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    GieTeGie <t...@w...pl> wrote:
    > Dla mnie to niewiele ponad to co oferuje zwykła karta debetowa. Dlatego
    > pytam co ponad to, co już napisałem.

    Dla ciebie pewnie tak... Ale może ktoś inny potrzebuje czegoś innego,
    czegoś więcej? Może lubi nosić w portfelu dodatkowy kawałek plastiku,
    może kolekcjonuje różne karty?

    --
    Though I seek thy hell
    You close the gate before me

  • 136. Data: 2005-05-08 17:07:45
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@[wytnij] poczta.onet.pl> wrote:
    > (podobno KK może być jednym z dokumentów przy aktywacji telefonu na
    > abonament, ale nie jestem pewien).

    W Polsce??? Nie spotkałem się z taką praktyką...

    --
    And now I enter again
    Even stronger, yet amazed by what I see