  • 1. Data: 2005-04-26 09:38:46
    Temat: Warszawa: Napad na bank
    Od: "anii" <a...@k...com>

  • 2. Data: 2005-04-26 10:09:27
    Temat: Re: Warszawa: Napad na bank
    Od: "Bartek" <a...@s...pl>

  • 3. Data: 2005-04-26 14:01:55
    Od: "QBA" <s...@K...com>

  • 4. Data: 2005-04-26 21:22:26
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com
    http://anvilstrike.com

  • 5. Data: 2005-04-26 21:50:56
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > BPH :P

    Jak Ciebie napadną z bronią to też mamy wywalić jęzora??
    Jaki to by nie był bank, dla ludzi tam pracujących to żadna przyjemność

    Darek

  • 6. Data: 2005-04-28 10:14:49
    Od: "gilberto" <g...@p...onet.pl>

    > http://fakty.interia.pl/news?inf=616432

    W tym oddziale rok temu zakladalem konto studenckie i karte kredytowa. To byl
    koszmar. Ta baba co tam pracuje, to kompletny gamon, nic nie wie! O wszystko sie
    pyta, trzeba ja douczac i nie umie dodac 3+2,5 bez kalkulatora. Dla niej
    istnialy tylko w Warszawie szkoly wyzsze: Universytet i Politechnika. Ona o SGH
    nigdy nie slyszala, a co dopiero o innych uczelniach. A facet co przy niej
    pracuje, tez nie wiadomo kto. Jak ostatni raz zawitalem do tego oddzialu, to sie
    darł na mnie, ze on nie ma czasu, aby ludziom odblokowywac dostep do netu, mam
    pamietac haslo i tyle. Generalnie to obsluga jest beznadziejna. Dobrze, ze
    zrezygnowalem z uslug tego fajnego banku. Najgorszy bank w Polsce moim zdaniem,
    no moze Bos Bank to dno wieksze. A ten ochroniarz to nie powinien gamon wogole
    strzelac w srodku centrum stolicy. Baran jeden, mogl wiecej krzywdy wyzadzic,
    niz ta kasa co zapierdzielili warta. Powinni odrazu go zdegradowac. Nie
    zyczylbym im tego, ale moze w gacie nawalili i beda obslugiwac klientow prawidlowo.

    Nie polecam BPH