  • 1. Data: 2005-04-26 06:50:04
    Temat: kurs dolara w 1985 roku
    Od: "flubert" <f...@g...pl>

    Jaki był czarnorynkowy kurs dolara w PRL- u w lipcu 1985 roku?
    Jeśli ktoś pamięta lub wie gdzie szukać ( nie mogę w sieći znaleźć )
    będęwdzięczny za info.

  • 2. Data: 2005-04-26 17:07:17
    Temat: Re: kurs dolara w 1985 roku
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    flubert wrote:

    > Jaki był czarnorynkowy kurs dolara w PRL- u w lipcu 1985 roku?
    > Jeśli ktoś pamięta lub wie gdzie szukać ( nie mogę w sieći znaleźć )
    > będęwdzięczny za info.

    ja nie wiem, ale jak nie znajdziesz to może spróbuj poszukać w roczniku
    statystycznym ile wtedy kosztowała flaszka, przelicznik był wtedy $1 = pół
    litra, komuno wróć ;-))

    pozdro
    trainer

  • 3. Data: 2005-04-30 09:41:05
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl>

    trainer napisał(a) w wiadomości: <426e7339$0$27739$f69f905@mamut2.aster.pl>...

    >ja nie wiem, ale jak nie znajdziesz to może spróbuj poszukać w roczniku
    >statystycznym ile wtedy kosztowała flaszka, przelicznik był wtedy $1 =
    >pół litra, komuno wróć ;-))

    Jeszcze w marcu 1989 na melinie za 1$ proponowano Stołową i wino
    lub Delikatesową. Chwilę później za złotówki uzyskane ze sprzedaży
    tego dolara koledzy nabyli (ta sama melina) Delikatesową i wino.
    Pojęcie prowizji za przewalutowanie już wtedy było znane. :)
    Ceny porównywalne z monopolowymi: kilka % taniej lub drożej w
    zależności czy monopole otwarte czy już nie.