  • 1. Data: 2005-04-26 08:15:48
    Temat: Kredyt odnawialny? Gdzie najłatwiej. WAŻNE!
    Od: "Marcin" <s...@w...gazeta.to.pl>

    Szuzkam kredytu, meczą mnie jednak te wszystkie suuuper oferty kredytów od
    ręki w bankach które z reguły są bardzo drogie.

    Obecnie nie potrzebuje na siłe kredytu ale chciałbym mieć z zanadrzu
    "większą możliwość finansową"

    Pracuje jednak od niecałych 4 m-cy i jak na kredyt to wystarcza, ale jak na
    kredyt odnawialny np w mbank'u to zamało.
    mam konto w vwbank i sie raczej z nim nie rozstane, tylko ze tam minimalny
    kredyt w koncie jest 3000zł, a taki nie jest mi potrzebny.

    czy jest bank który zarzada historie w innym banku 3 miesieczna przy
    ubiaganiu sie o kredyt odnawialny czy wszystkie podobnie jak mbank wymagaja
    historie z 6 m-cy, bo jezeli tak to wychodzi na to ze bede musial jeszcze 3
    m-ce poczekac.

    Aha dochód netto sredni 1050zł, moze zostac przekazywany do banku gdzie
    uzyskam kredyt odnawialny
    pzdr