  • 1. Data: 2002-06-26 12:59:57
    Temat: Wakacje a EURO w górę :(
    Od: "snake" <s...@p...fm>

    Witam
    Pytanie do ludzi, którzy śledzą takie rzeczy ;)

    będę potrzebował w sierpniu trochę EURO
    mając na uwadze to co się ostatnio z kursami dzieje to lepiej kupić teraz
    czy poczekać ?

    snake

  • 2. Data: 2002-06-26 21:25:43
    Temat: Odp: Wakacje a EURO w górę :(
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@s...net.pl>

    Użytkownik snake <s...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:afcdq1$86k$...@n...tpi.pl...
> [...]
    >
    > będę potrzebował w sierpniu trochę EURO
    > mając na uwadze to co się ostatnio z kursami dzieje to lepiej kupić teraz

    Trzeba bylo kupowac jakis czas temu. Teraz posiadacze powinni czekac. A co
    ze spoznialskimi? Hmmmm mysle, ze chyba nie wiem ;-)

    Malin

    --

    Jacek Maliszewski
    Analityk Bankier.pl

  • 3. Data: 2002-06-27 16:25:28
    Temat: Re: Wakacje a EURO w górę :(
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    > Trzeba bylo kupowac jakis czas temu. Teraz posiadacze powinni
    czekac. A co
    > ze spoznialskimi? Hmmmm mysle, ze chyba nie wiem ;-)

    tzn ile? mnie juz panika ogarnia, bo wplacilam zaliczke za wycieczke w
    marcu, do konca lipca mam zaplacic reszte i od marca to juz jest 400
    zl wiecej:(((((

  • 4. Data: 2002-06-27 18:09:22
    Od: "Jacek Maliszewski" <j...@s...net.pl>

    Użytkownik Rena <r...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:affe70$4im$...@p...acn.pl...
    > czekac. A co
    >
    > tzn ile? mnie juz panika ogarnia, bo wplacilam zaliczke za wycieczke w
    > marcu, do konca lipca mam zaplacic reszte i od marca to juz jest 400
    > zl wiecej:(((((

    No, teraz to juz raczej jestem pewny, ze chyba nie wiem ;-)

    Malin