  • 1. Data: 2002-06-26 10:40:18
    Temat: kredytowki BPHPBK
    Od: "Gello" <g...@p...onet.pl>

    Witam
    Przeprasza za nowy wątek w temacie kilka razy wałkowanym, ale
    chciałbym go wyróżnić.
    Kilka osób już karty jak w temacie odebrało. Z opisu przygód z
    tym związanych wynika, że nie wymagani byli żadni poręczyciele
    ani żadne weksle.
    A w XVIII oddziale w wawie mówi mi kobieta po raz drugi, że
    procedura wymaga poręczenia lub zabezpieczenia na lokacie....
    Zaraz potem dodaje, że nie wydali tam jeszcze ani jednej karty
    tego typu...
    Mam w związku z tym prośbę:
    w jakich miastach i w których oddziałach umowy podpisują bez
    poręczycieli?
    Z góry dziękuję za konstruktywne odpowiedzi

    Grzesiek Adamski

  • 2. Data: 2002-06-26 12:50:56
    Temat: Re: kredytowki BPHPBK
    Od: "radar" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Gello" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > w jakich miastach i w których oddziałach umowy podpisują bez
    > poręczycieli?

    I/O Wrocław

    --
    radar
    GG2458209

  • 3. Data: 2002-06-26 13:18:33
    Od: "Maciek" <m...@f...net.pl>

    "Gello" <g...@p...onet.pl>

    > w jakich miastach i w których oddziałach umowy podpisują
    > bez poręczycieli?

    VI O./Kraków al. Pokoju 1

    --
    Pozdrowienia
    Maciek

  • 4. Data: 2002-06-26 13:39:56
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Gello"
    > Mam w związku z tym prośbę:
    > w jakich miastach i w których oddziałach umowy podpisują bez
    > poręczycieli?
    > Z góry dziękuję za konstruktywne odpowiedzi

    Warszawa, oddzial BPH w "makro" na Ochocie
    O zadnym poreczeniu mowy nie bylo a podpis zony na wniosku o karte tez tylko w
    sytuacji gdy limit karty > 5000
    Tyle ze pani jets na razie w fazie opiniowania mojego wniosku ktory jest jej
    pierwszym wnioskiem i powiedziala ze sie przez procedury dopiero przekopie

    UWAGA - w/w pani wyjasnila w centrali, ze MC rozliczana jest na razie przez
    SD - wczesniej mowila ze to niemozliwe
    *** blad ***

  • 5. Data: 2002-06-26 14:03:46
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "blad" zgubil literke U - MC rozliczana jest na razie przez USD ;-)
    *** blad ***

  • 6. Data: 2002-06-26 14:15:09
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "blad" zgubil literke U - MC rozliczana jest na razie przez
    USD ;-)
    > *** blad ***
    Za Czarkiem Pazurą
    Do d... z taka robotą
    KJ

  • 7. Data: 2002-06-27 17:01:53
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > UWAGA - w/w pani wyjasnila w centrali, ze MC rozliczana jest na razie
    przez
    > USD - wczesniej mowila ze to niemozliwe

    Czy to jakas choroba ???
    Rozumiem, ze citek chcial zdarzyc z wprowadzeniem MC w czasie trwania
    mundialu, ale oni ??? Bo konkurencja dla citka nie sa - niestety :((
    To moze KK VC multi bedzie dla odmiany rozliczana w EURO ? :-))))
    pzd

  • 8. Data: 2002-06-28 11:10:47
    Od: Jerzy Zielinski <j...@t...debica.pl>

    Użytkownik blad napisał:
    > UWAGA - w/w pani wyjasnila w centrali, ze MC rozliczana jest na razie przez
    > USD - wczesniej mowila ze to niemozliwe

    Hmm... a mnie mówili że przez EURO
    (nie ma to jak porządne niedysponentki)
    --
    Jurek

  • 9. Data: 2002-06-29 13:50:40
    Od: "Gello" <g...@p...onet.pl>

    Dziękuje za wszystkie odpowiedzi...

    Informacje uzyskane wykorzystałem w rozmowie z tzw. pracownikami
    obsługi klienta... nie zrobiło to na nich wrażenia (kobitka
    zasugerowała, że robie sobie jaja). Ale skierowała mnie do swojej
    przełożonej :)
    Ta również twierdziła, że procedury są jednolite w całym banku
    :)))
    Po dłuższej rozmowie zaproponowała mi jednak złożenie wniosku, i
    najlepsze na koniec:
    limit karty ustalony zostanie na podstawie historii rachunku :)))
    Ech... tyle w temacie "jednolitych " procedur :))

    G.

  • 10. Data: 2002-07-01 07:05:15
    Od: "Stefan" <stefanUSUNTO@ito_tez.interia.pl>

    Generalnie ta karta trochę do dupy, znaczy się karta nie, ale wszystko wokół
    karty. Do tej pory mam Pekao Partner, ale w związku z nową ofertą BPH i Citi
    postanowiłem zamienić na jedną z w.w. I niestety BPH przegrywa w
    przedbiegach. Jedyną zaletą BPH jest niższe oprocentowanie, ale ja nie
    zamierzam korzystać z kredytu. Przede wszystkim przerażają mnie formalności
    związane z wnioskowaniem. W Citi potrzebuję przedstawić tylko ksero dowodu i
    zaświadczenie o zarobkach. W BPH lista papierków jest taka, że całej nie
    pamiętam (najlepszy jest wyciąg z ROR dla ostatnich 6 miesięcy - dla mnie to
    jakieś 30-40 stron, bo mam OverNighty). Do tego trochę ciękie jest
    ubezpieczenie karty - 24h, ale tylko do 5000 PLN.

    Ja jednal wolę Citi! Nie przypuszczałem, że to kiedyś powiem ;-)