  • 1. Data: 2002-06-26 10:31:31
    Temat: =)
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Kto mi zaspiewa "sto lat" ? =)

  • 2. Data: 2002-06-26 10:39:16
    Temat: Re: =)
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Ja
    > Sto lat sto lat niech zyje minik nam
    >
    > Krzysztof Sz.

    Thx. Jeden porzadny =)

  • 3. Data: 2002-06-26 10:47:28
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > dzieki
    > A teraz powiedz z jakiej okazji bo jak sie okaze ze skonczyles np 50 lat
    > sklece cos dodatkowego
    >
    > Krzysztof Sz.

    eee tam 50... od dzisiaj 19 latek mam =)

  • 4. Data: 2002-06-26 11:00:30
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    W sumie mnie nikt tydzień temu nie zaśpiewał .. ale ja taka nie będę
    (żart) - STO LAT MINIK !!! :-)))

  • 5. Data: 2002-06-26 11:01:31
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > eee tam 50... od dzisiaj 19 latek mam =)

    Wszystkiego najlepszego :-)) a co nie bede taki :-)
    pzd

  • 6. Data: 2002-06-26 11:03:59
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > To tyle samo co ja (co prawda u mnie 0x19 ale blisko)
    > W każdym razie Sto Lat... z jedną kobietą ;-)

    Thx. Ale z jedna? No dobra, nie bede wybrzydzal, zalatwie sobie kochanke =)

  • 7. Data: 2002-06-26 11:05:02
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > To w takim razie szczescia, zdrowia, pomyslnosci niech Ci stoi do
    starosci.
    Thx =)

    > Mysle ze nie dostaniemy po uszach za te prywatne posty na grupie.
    Zwalcie na mnie, najwyzej dostane bana =)

    > Jeszcze raz wszystkiego najlepszego
    > Krzysztof Sz.
    Thx #2 =)

  • 8. Data: 2002-06-26 11:05:20
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    minik napisał(a):

    > Kto mi zaspiewa "sto lat" ? =)

    sto lat, sto lat ... na pbb ;)

    roberts

  • 9. Data: 2002-06-26 11:05:20
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    --
    Górnik
    g...@g...w.pl | G.O.R.N.I.K.: General Organism Responsible for

  • 10. Data: 2002-06-26 11:09:51
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Posluchajcie starego chlopa:
    > Zawsze warto miec zone i kochanke.
    > Zona mysli ze jestes u kochanki, kochanka mysli ze jestes u zony a ty
    mozesz
    > isc np na piwo czy tez do biblioteki
    > he he he

    LOOOOOOOL =))))))))