  • 1. Data: 2008-10-24 22:47:26
    Temat: Wady, niedogodności, uciążliwości i krytyczne opinie nt. konta firmowego Toyota Bank Polska SA
    Od: k...@o...pl

    kilka dni temu pytałem o niedrogie konto firmowe do bezprowizyjnych masowych
    przelewów zatwierdzanych jednym hasłem jednorazowym.

    Telefonicznie zapytałem o cenę usługi i jestem bardzo pozytywnie zaskoczony,
    że 1000 przelewów w 1 paczce kosztuje tylko 10zł na miesiąc.

    Oczywiście nic na ziemi nie jest doskonałe, pierwszy kwasik: chcą mi wcisnąć
    token a ja nie lubię tokenów, wolałbym hasła sms-owe. drugie: nocą infolinia
    nie działa. A szkoda, bo jestem nocnym markiem.

    Mam pytanie do tych co korzystają. Co wam się nie podoba, co was wkurza, jakie
    są niedogodności korzystania z tego banku.

    Interesują mnie także niekoniecznie negatywne różnice w porównaniu do mBanku
    Multibanku, Lukasa, ING, Inteligo bo na codzień korzystam z tych pięciu banków.

    Jakie "oczywiste oczywistości" tych 5 banków nie mają zastosowania do Toyoty?

    pozdr
    Sebastian

  • 2. Data: 2008-10-25 18:41:18
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Oczywiście nic na ziemi nie jest doskonałe, pierwszy kwasik: chcą mi wcisnąć
    > token a ja nie lubię tokenów, wolałbym hasła sms-owe.
    w TBP nie ma haseł sms-ych, będziesz się musiał przyzwyczaić do tokena
    (dobrze, że zdrapek nie dają!)

    > drugie: nocą infolinia
    > nie działa. A szkoda, bo jestem nocnym markiem.
    nikt nie jest doskonały

    > Mam pytanie do tych co korzystają. Co wam się nie podoba, co was wkurza, jakie
    > są niedogodności korzystania z tego banku.
    czasem korzystam z usług tego banku i generalnie nie jest źle, chciałem
    wpłacić kilka złotych na konto oszczędnościowe, ale okazało się, że
    oprocentowanie jest progowe więc odpuściłem sobie

    --
    pozdrawiam
    RobertS