  • 1. Data: 2008-10-24 15:28:11
    Temat: Czy to już dobry moment ...
    Od: "Filip Sielimowicz" <s...@w...pl>

    ... żeby przewalutować kredyt z PLN na CHF, czy jeszcze odrobinę poczekać ?
    ;)

  • 2. Data: 2008-10-24 15:43:26
    Temat: Re: Czy to już dobry moment ...
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Filip Sielimowicz" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > ... żeby przewalutować kredyt z PLN na CHF, czy jeszcze odrobinę poczekać
    > ? ;)

    Jakby mnie postawili pod ścianą i kazali wybierać, to bym wybrał żeby nie
    czekać tylko już to zrobić. I tak będziesz pewnie miał pewien poślizg
    czasowy, bo bank może próbować zwlekać.

    Ale wiesz, nikt nie zna prawdziwych zamiarów naszych Starszych Braci w
    wierze. To jednak trochę loteria. Dla wierzących w "kreski" pewnie i 3,50 zł
    za chf wydaje się możliwe dość szybko. ;-)

    marekz

  • 3. Data: 2008-10-24 15:44:30
    Od: "gg" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Filip Sielimowicz" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > ... żeby przewalutować kredyt z PLN na CHF, czy jeszcze odrobinę poczekać
    > ? ;)
    a jaki bank Ci przewalutuje skoro nie mająCHFów - i na jakich warunkach -
    sprawdziłeś chociaż? czy tak sobie paplesz bez sensu?

    --
    pozdr
    P.

  • 4. Data: 2008-10-24 15:50:31
    Od: "Filip Sielimowicz" <s...@w...pl>

    Użytkownik "gg" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Filip Sielimowicz" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > a jaki bank Ci przewalutuje skoro nie mająCHFów - i na jakich warunkach -
    > sprawdziłeś chociaż? czy tak sobie paplesz bez sensu?
    Sprawdzać nie sprawdzałem, ale ... Możesz przybliżyc sytuację, jaka panuje
    w bankach ?

  • 5. Data: 2008-10-24 15:58:35
    Od: "Redart" <r...@o...pl>

> [...]
    > a jaki bank Ci przewalutuje skoro nie mająCHFów - i na jakich warunkach -
    > sprawdziłeś chociaż? czy tak sobie paplesz bez sensu?

    Skoro banki nie mają CHF, to kto kreuje kurs ? Dlaczego rośnie on 'tak
    powoli',
    skoro w ogóle nie ma podaży ?

  • 6. Data: 2008-10-24 15:59:48
    Od: sorden <s...@w...pl>

    MarekZ wrote:

    > Ale wiesz, nikt nie zna prawdziwych zamiarów naszych Starszych Braci w
    > wierze. To jednak trochę loteria. Dla wierzących w "kreski" pewnie i 3,50
    > zł za chf wydaje się możliwe dość szybko. ;-)

    Poki co na koniec dnia zlotowka troche sie wzmocnila.

    --
    in

  • 7. Data: 2008-10-24 16:02:53
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    sorden schrieb:

    > Poki co na koniec dnia zlotowka troche sie wzmocnila.

    Polacy wrocili z Anglii na weekend ;)

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 8. Data: 2008-10-24 16:03:52
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "sorden" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Poki co na koniec dnia zlotowka troche sie wzmocnila.

    Mam nadzieję, że w weekend nic dużego nie upadnie, coś tam opublikują
    budującego nadającego się na pretekst i krach zostanie na dłuższy czas
    zakończony. To prawdopodobnie umocni także PLN. Bo chyba naprawdę można to
    co się stało nazwać krachem. Jak na razie USA usiłuje się podnieść na zero i
    fajnie by było jakby się im udało.

    marekz

  • 9. Data: 2008-10-24 16:20:14
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Fri, 24 Oct 2008 17:28:11 +0200, Filip Sielimowicz napisał(a):

    > ... żeby przewalutować kredyt z PLN na CHF, czy jeszcze odrobinę poczekać ?
    > ;)

    Teraz, teraz - ale teraz i tak franciszka nie dostaniesz, chyba w
    Szwajcarii

    T.

  • 10. Data: 2008-10-26 21:11:45
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Redart napisał(a) w wiadomości: ...

    >Skoro banki nie mają CHF, to kto kreuje kurs ? Dlaczego rośnie on 'tak
    >powoli',
    >skoro w ogóle nie ma podaży ?

    NBP im pożycza? W ramach "pakietu zaufania" coś miał pomóc w
    pozyskiwaniu CHF.
    Arek